Szabd személyre a tévézést a Telekom TV-n: a Record&Go funkció segítségével rögzíts műsorokat, állítsd meg, tekerd vissza vagy kezd újra az elejétől az élő műsorokat.
Az egyes műsorok esetében a funkciók használata a médiaszolgáltatók engedélyétől függ, amiről többet az egyes funkciók részletes leírásánál találsz.
A Telekom TV felhő alapú szolgáltatásban lehetőség van a műsorok, illetve tartalmak legfeljebb 90 napos időtartamú rögzítésére. A felvételeket rögzítését vagy lejátszását nem csak a SmartBox-on, hanem az otthonodtól távol a Telekom TV GO alkalmazásban is bármikor el lehet indítani.
Felvételt többféleképpen is indíthatsz:
• A legegyszerűbb, ha a nézett műsoron megnyomod a távirányító felvétel gombját.
• Ha nem az éppen futó műsort szeretnéd rögzíteni, nyisd meg a Műsorújságot a távirányító Guide gombjával, válaszd ki a műsort, és nyomd meg a Felvételt!
• 30 óra felvételt tudsz rögzíteni a felhőbe, függetlenül attól,
hogy SD vagy HD minőségben indítasz felvételt.
• Ha ez nem lenne elegendő, további 100 órát vehetsz fel a Record&Go Extra kiegészítő megrendelésével 490 Ft-os havidíjért. (részletek lejjebb)
• A felvételeket max. 90 napig tárolhatod, utána automatikusan törlődnek. Néhány csatorna vagy műsor esetén a felvételek legfeljebb 30 napig tárolhatók.
• Ha elfogy a tárhelyed, a legrégebben rögzített felvételek automatikusan törlődnek, hogy új műsorokat vehess fel.
• Az automatikus törlést megelőzheted, ha a felvételt megtartásra jelölöd be (a maximum 90 nap figyelembevételével), vagy saját magad törlöd a már nem szükséges felvételeket.
• Nem minden műsor rögzíthető. Erről a műsor információs oldalán és a Műsorújságban is találsz információt.
• Bizonyos csatornáknál a tartalomtulajdonosi engedélyek miatt a felvételek visszajátszása során nem tudsz előretekerni a rögzített műsorban. Részletek
A Record&Go felhő alapú megoldásának előnye, hogy a tartalomtulajdonosi engedélyektől függően a futó műsorokat bármikor visszatekerheted függetlenül attól, hogy azokat már nézted-e korábban.
• A távirányító tekerés gombjainak vagy nyilak használatával tudsz tekerni a műsorban.
• Egyszeri megnyomásra 10 másodpercet ugrik az időben, folyamatosan nyomva tartva pedig teker.
• A visszatekerés a műsorok Műsorújság kezdő időpontjáig tekerhetőek vissza maximum 120 perc erejéig, de bármelyik eszközödön.
• A funkció néhány csatorna vagy műsor esetében nem elérhető. Bizonyos csatornákon a visszatekert adást nem lehet előre tekerni – az élő TV-re persze bármikor visszaugorhatsz. A tartalomtulajdonosi korlátokról további információt itt érsz el.
Ha lemaradtál egy műsor kezdetéről és nem akarsz a visszatekeréssel bajlódni, válaszd a műsorok újraindítását, amivel egyből a Műsorújság szerinti kezdő időpontra ugorhatsz.
• A nézett műsoron nyomd meg az OK gombot,
• Majd válaszd ki az Újrakezd ikont az idővonal alatt.
• A funkció csak az éppen futó műsoroknál elérhető, de nem minden csatornán vagy műsornál.
• Bizonyos csatornákon az újraindítást követően nem tudsz előretekerni, de az élő TV adásra bármikor visszaugorhatsz.
Ha rendelkezel Telekom TV L vagy L+HBO Max csomagokkal ez esetben az alap Record&Go funkció elérhető a számodra díjmentesen.
díjmentes
részletekA funkciót meglévő csomagod mellé kiegészítő szolgáltatásként is igénybe veheted havidíjért ha nincs Telekom TV L vagy L+HBO Max csomagod.
690 Ft/hó
részletekPlusz 100 órányi tárhelyet biztosítunk a felvételre engedélyezett tartalmaidnak. A Record&Go funkció igénybevétele után érhető el további díjért cserébe.
490 Ft/hó
részletekA csatornák és azon belül a műsorok rögzíthetősége tartalomtulajdonosi engedélytől függ, ami műsoronként is eltérhet.
A csatornánként elérhető funkciók ebben a dokumentumban találhatóak.
Amennyiben meglévő IPTV előfizetésed mellé olyan opciókat (pl 4K vagy Record&Go) választasz, amelyek csak a Telekom TV-n érhetők el otthoni internet előfizetésre és a meglévő set-top-box-od helyett Android alapú SmartBox-ra lesz szükséged. Ez azt is jelenti, hogy a Felvétel opcióval felvett tartalmaidat nem fogod tudni megtartani, azok elvesznek! A cserefolyamat lépéseiről részletes tájékoztatást kapsz. A meglévő set-top-box leadására személyes vagy postai úton is lehetőséged lesz a létesítést követő 8 napon belül, díjmentesen. Amennyiben új funkciók nélkül csak TV szolgáltatást szeretnél igénybe venni (vezetékes internet nélkül), akkor hívd az ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon.
A tartalmak felhőbe való rögzíthetősége a TV csatornák engedélyétől függ. Ezek a jogok a TV-csatornán műsoronként is eltérhetnek (pl: A csatorna elérhető Record&Go szolgáltatásban, azonban egy adott műsora nem rögzíthető). A Record&Go elérhetősége az elektronikus Műsorújságban a műsorok mellett külön-külön jelölve van.