1414 - Telekom telefonos ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálati hívószámunkat belföldről a hét minden napján, a nap bármely órájában (00:00–24:00) hívhatod, ha mobil- vagy otthoni TV-, internet- vagy telefonszolgáltatásoddal kapcsolatban kérdésed, problémád vagy elintéznivalód van.

A 1414 hívása valamennyi belföldi hálózatból díjmentes.

1. Telefonos ügyfélszolgálatunk terheltsége

Ügyfélszolgálati telefonszámunk hívása előtt az alábbi hívásforgalmi terheltség alapján megtervezheted hívásod időpontját, hogy minél kevesebb időt kelljen várakozással töltened. Ha a hívásod időpontjában mégsem kerülsz rövid időn belül ügyintézőhöz, lehetőséged van visszahívást kérni, amit az automata ügyféltájékoztató rendszerünk ajánl fel. Ha elfogadod, ügyintéző munkatársunk maximum 3 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.

Vanda, a Telekom virtuális asszisztense

A 1414-es telefonszám tárcsázását követően Vanda, a virtuális asszisztensünk fogadja a hívásodat.

Vanda képes megérteni a szabadon megfogalmazott ügyintézési igényedet, pontosító kérdéseket tesz fel neked és a megfelelő kollégánkhoz irányít, bizonyos esetekben pedig ő segít neked az ügyintézésben. Még hívás előtt elolvashatod a használatával kapcsolatos hasznos tanácsokat. 

Hogyan beszéljek Vandával? 

Előfordulhat, hogy Vanda helyett a nyomógombos menürendszerrel találkozol, ebben az esetben válassz a keresett témakörnek megfelelően a felkínált menüpontok közül. Az ügyintézéshez ekkor se felejtsd el megadni telefonszámodat vagy MT-ügyfél-azonosítódat. 

2. Mi szükséges az ügyintézéshez?

Azonosító megadása
Ez lehet MT-azonosító és telefonszám is.A minél gördülékenyebb ügyintézéshez először is tudnunk kell, hogy mobil vagy otthoni tv-, internet-, telefonszolgáltatásoddal kapcsolatban kéred a segítségünket. Ezt legegyszerűbben úgy adhatod meg, ha beolvasod Vandának azt a hívószámot vagy MT-ügyfél-azonosítót, amivel kapcsolatos megkeresésed.Amennyiben telefonszámot adsz meg, ügyelj annak formátumára! Hívószámodat körzetszámmal együtt, de a 06-os előhívó nélkül adhatod meg (pl. 30⁣ ⁣1234567 vagy 1 ⁣7654321).

Jelszó
Telefonos ügyintézéskor, megrendelés vagy beállítások, bizalmas információk esetén azonosításra is szükség van:

  • 5 számjegyű egyedi előfizetői jelszóval

Azonosítás előfizetői jelszóval
Kérünk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében lehetőség szerint még munkatársunk jelentkezése előtt, az automata rendszerben végezd el az azonosítást 5számjegyű egyedi előfizetői jelszavad segítségével. Ezt a jelszót havi díjas előfizetés esetén szerződéskötéskor adtad meg. Kérünk, a jelszót kezeld bizalmasan! Ha elfelejtetted jelszavadat, személyesen Telekom üzleteinkben igényelhetsz újat. Természetesen nincs semmi gond, ha nem emlékszel jelszavadra, ez esetben várj néhány másodpercet, a folyamat jelszó megadása nélkül is automatikusan tovább lép és kapcsolunk munkatársunkhoz.Ha még nem vagy ügyfelünk, vagy nem tudsz azonosítót megadni, úgy a számodra legmegfelelőbb menüpont kiválasztása után lehetőséged lesz választani mobil vagy otthoni ügyintézés közül. Választásodnak megfelelően kapcsoljuk munkatársunkat.

3. Ügyintézés díjai

  • Információ kérése: díjmentes
  • PUK-kód lekérdezése: 500 Ft/alkalom

4. Hívások leiratozása és elemzése

A szolgáltatásnyújtásához, panaszkezeléshez és hibabejelentésekhez kapcsolódóan, minőségirányítás, folyamatjavítás, a szolgáltatások minőségének ellenőrzése, elemzése, valamint oktatás céljából a telefonos ügyfélszolgálati hívásokról készült hangfelvételekből automatikusan elektronikus leiratokat készítünk. A leiratok a szolgáltatásokhoz kapcsolódó probléma- és panasztípusokkal, ügyfélszolgálati folyamati kérdésekkel kapcsolatos kulcsszavak alapján szűrésre és csoportosításra kerülnek, majd az adott problémára, fejlesztendő témára vonatkozó részeket elemezzük és tanulságokat vonunk le, illetve feladatokat fogalmazunk meg a szolgáltatások, panaszkezelési, ügyfélszolgálati folyamatok fejlesztése, illetve az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak oktatása érekében. Az eredményeket szükség esetén felhasználjuk egyedi bejelentések, hibajavítások, panaszok megoldásában. Az érintettek személyes tulajdonságainak megfigyelése és elemzése, illetve profilalkotás nem célja az adatkezeléseknek. A Magyar Telekom által végzett adatkezelésekről részletes tájékoztatást tartalmaznak az alkalmazandó Általános Szerződési Feltételek.

5. Akadálymentes kommunikáció jelnyelvi tolmács segítségével

A Telekom akadálymentesítette Telefonos ügyfélszolgálatát a KONTAKT szolgáltatásának bevonásával. A Telekom szolgáltatásaival kapcsolatos hibabejelentést, szervizelést, garanciális ügyintézést indíthatsz mostantól telefonon is a KONTAKT segítségével. A hívást fogadó ügyintéző tudni fogja, hogy szakképzett jelnyelvi tolmács közreműködésével kommunikálsz, és az ügyfélazonosítás, ügyintézés zökkenőmentes lesz. Nem lesz gond, hogy egy harmadik fél, a tolmács bevonásával telefonálsz. Nem kell személyesen bemenned, információt kaphatsz telefonon is, ha a KONTAKT-ból hívod a 1414-es telefonszámot.

6. További ügyfélszolgálati telefonszámaink

  • Tájékoztató számaink felhívásával megtudhatod, hogy a tárcsázni kívánt szám melyik szolgáltatóhoz tartozik
    +36 80 388 388
    Részletes ismertető
  • Közvetlen üzletszerzés céljából ezen hívószámokról keressük meg ügyfeleinket.
  • Ügyfélelégedettségi kérdőív
    +36 30 808 0838; +36 30 808 0808
    A Magyar Telekom technikai száma, amelyet ügyfélelégedettségi kérdőívek kiküldésére használunk. Amennyiben erről a telefonszámról érkezik üzenet, kérjük, oszd meg velünk véleményedet.
  • Központi faxszámunk:
    +36 1 204 4128
  • Együttműködéssel kapcsolatos, üzleti célú megkeresések
    +36 1 265 9200
    +36 1 458 7000
    A telefonszámok munkanapokon hétfőtől péntekig 08:00 órától 17:00 óráig hívhatóak.
  • A Telekom üzletekben vagy partnerüzleteinkben javításra leadott készülékekkel kapcsolatos érdeklődés
    +36 1 265 9479
    A telefonszám munkanapokon hétfőtől péntekig 09:00 órától 18:00 óráig hívható.
  • Roaming szolgáltatás igénybevételekor felmerülő kérdések esetén
    +36 30 3444 888

A 1414 minden magyarországi mobil és vezetékes hálózatból díjmentesen hívható.
Ügyfélszolgálatunkat külföldről a + 36 1 265 9210-es telefonszámon érheted el. A hívás díja megegyezik egy magyarországi vezetékes szám külföldről történő hívásának díjával.