A ∗111# kódsor begépelése és a hívásindító gomb megnyomása után választhatsz a mobiltelefonod képernyőjén megjelenő menüből.
A menüpontok és azok sorrendje előfizetéstől és díjcsomagtól függően eltérő lehet.
Egyenleglekérdezés és feltöltés
- Díjcsomagváltás
- Szolgáltatások és biztonság
- Telefonálás,üzenetküldés és roaming
- SMS és MMS szolgáltatások
- Mobilinternet
- Szolgáltatás szüneteltetése és aktiválása
- Tiltó és biztonsági szolgáltatások
- Számlázás és egyenlegek
- Univerzális egyenleg feltöltése
- Részletes számla
- Készpénzes fizetési mód
- Számla vagy csekk nyomtatása
- Aktiváló kód és tájékoztató
- Belépés másik hívószámmal
- Válaszd ezt a menüpontot, ha másik telefonszámon levő szolgáltatásokat szeretnél módosítani
Az ügyintézéshez szükséged lehet 5 számjegyből álló jelszavadra, melyet havidíjas előfizetés esetén szerződéskötéskor adtál meg. A szerződés szintű jelszó biztosítja a telefonon keresztül történő azonosítást és az ügyintézés lehetőségét akár ügyintézőnknél, akár automatánkon keresztül. A jelszót személyes adatként kezeljük, kérjük, te is kezeld bizalmasan! Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, a honlapunkon vagy személyesen Telekom üzleteinkben, illetve valamely Partner üzletünkben van lehetősége új jelszó megadására.