Ügyintézés USSD kóddal

Intézd ügyeidet gyorsan és egyszerűen mobiloddal, USSD kóddal! A kényelmes megoldás belföldön és külföldön is díjmentesen használható, havidíjas és Domino előfizetéssel rendelkező ügyfeleink számára megrendelés és regisztráció nélkül is elérhető. A telefon kijelzőjén megjelenő menü segítségével könnyedén intézheted ügyeidet.

Mi ez?
Hogyan használjam?
Milyen ügyekre?
Mennyibe kerül?
Megrendelés

Mit lehet tudni az USSD kóddal működő önkiszolgáló ügyfélszolgálatról?

Az USSD kóddal működő ügyfélszolgálat egy nagyon egyszerű és gyors menürendszer, amely szinte bármilyen mobiltelefonon használható.

Az ügyintézés készüléke képernyőjén keresztül zajlik: a megjelenő menüpontok közül néhány gombnyomással választhatja ki, hogy mit szeretne elintézni.

Használatához nincs szükség adathálózatra, mert az adatok küldése és fogadása normál mobilhálózaton keresztül történik, az USSD szabványt használva

Hogyan használjam?

Szolgáltatás kiválasztása a menürendszerben

Billentyűzd be alapállapotban a ∗111# kódsort, majd nyomd meg a hívásindító gombot.

A hívásindító gomb megnyomása után mobiltelefonod kijelzőjén megjelenik egy számozott menü a számodra elérhető szolgáltatásokkal. Egy szolgáltatás kiválasztásához a szolgáltatás menüpontjának számát kell megadnod

Milyen ügyeket intézhetek el?

A ∗111# kódsor begépelése és a hívásindító gomb megnyomása után választhatsz a mobiltelefonod képernyőjén megjelenő menüből.

A menüpontok és azok sorrendje előfizetéstől és díjcsomagtól függően eltérő lehet.

Egyenleglekérdezés és feltöltés

  • Díjcsomagváltás
  • Szolgáltatások és biztonság
    • Telefonálás,üzenetküldés és roaming
    • SMS és MMS szolgáltatások
    • Mobilinternet
    • Szolgáltatás szüneteltetése és aktiválása
    • Tiltó és biztonsági szolgáltatások
  • Számlázás és egyenlegek
    • Univerzális egyenleg feltöltése
    • Részletes számla
    • Készpénzes fizetési mód
    • Számla vagy csekk nyomtatása
  • Aktiváló kód és tájékoztató
  • Belépés másik hívószámmal
    • Válaszd ezt a menüpontot, ha másik telefonszámon levő szolgáltatásokat szeretnél módosítani

Az ügyintézéshez szükséged lehet 5 számjegyből álló jelszavadra, melyet havidíjas előfizetés esetén szerződéskötéskor adtál meg. A szerződés szintű jelszó biztosítja a telefonon keresztül történő azonosítást és az ügyintézés lehetőségét akár ügyintézőnknél, akár automatánkon keresztül. A jelszót személyes adatként kezeljük, kérjük, te is kezeld bizalmasan! Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, a honlapunkon vagy személyesen Telekom üzleteinkben, illetve valamely Partner üzletünkben van lehetősége új jelszó megadására.

A ∗111# kódsor begépelése és a hívásindító gomb megnyomása után választhatsz a mobiltelefonod képernyőjén megjelenő menüből.

A menüpontok és azok sorrendje előfizetéstől és díjcsomagtól függően eltérő lehet.

Egyenleglekérdezés és feltöltés

  • Egyenleglekérdezés és feltöltés
    • Utolsó hívás adatai
    • Aktuális egyenleg
    • Univerzális és mobilvásárlás egyenleg
    • Egyéb egyenlegek
    • Feltöltheted saját hívószámod, vagy más, tetszőleges Domino hívószámot
  • Díjcsomagok és szolgáltatások
    • Díjcsomag lekérdezése és díjcsomagváltás
    • Kedvezmények beállítása
    • Telefonálás és roamingszolgáltatások
    • SMS csomagok és MMS szolgáltatás
    • Mobilinternet
    • Biztonsági és értesítő szolgáltatások
    • Felfüggesztett és aktív szolgáltatások lekérdezése
  • Átváltás havi díjas előfizetésre
  • Általános Szerződési Feltételeinek változásai

Az ügyintézéshez szükséged lehet 5 számjegyből álló jelszavadra, melyet Domino kártya esetén a 1777-es számon és az USSD önkiszolgáló ügyfélszolgálaton hozhatsz létre. A szerződés szintű jelszó biztosítja a telefonon keresztül történő azonosítást és az ügyintézés lehetőségét akár ügyintézőnknél, akár automatánkon keresztül. A jelszót személyes adatként kezeljük, kérjük, te is kezeld bizalmasan! Amennyiben elfelejtetted a jelszavadat, honlapunkon vagy személyesen Telekom üzleteinkben, illetve valamely partner üzletünkben van lehetőséged új jelszó megadására.

A ∗111# kódsor begépelése és a hívásindító gomb megnyomása után választhatsz a mobiltelefonod képernyőjén megjelenő menüből.

A menüpontok és azok sorrendje előfizetéstől és díjcsomagtól függően eltérő lehet.

Egyenleglekérdezés és feltöltés

  • Díjcsomagváltás
  • Szolgáltatások és biztonság
    • Telefonálás,üzenetküldés és roaming
    • SMS és MMS szolgáltatások
    • Mobilinternet
    • Szolgáltatás szüneteltetése és aktiválása
    • Tiltó és biztonsági szolgáltatások
  • Számlázás és egyenlegek
    • Univerzális egyenleg feltöltése
    • Részletes számla
    • Készpénzes fizetési mód
    • Számla vagy csekk nyomtatása
  • Aktiváló kód és tájékoztató
  • Belépés másik hívószámmal
    • Válaszd ezt a menüpontot, ha másik telefonszámon levő szolgáltatásokat szeretnél módosítani

Az ügyintézéshez szükséged lehet 5 számjegyből álló jelszavadra, melyet havidíjas előfizetés esetén szerződéskötéskor adtál meg. A szerződés szintű jelszó biztosítja a telefonon keresztül történő azonosítást és az ügyintézés lehetőségét akár ügyintézőnknél, akár automatánkon keresztül. A jelszót személyes adatként kezeljük, kérjük, te is kezeld bizalmasan! Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, a honlapunkon vagy személyesen Telekom üzleteinkben, illetve valamely Partner üzletünkben van lehetősége új jelszó megadására.

Mennyibe kerül a szolgáltatás használata?

Forgalmi díj

A szolgáltatás használata havidíjas és Domino feltöltőkártyás előfizetőinknek belföldön és külföldön is forgalmi díj mentes.

Lekérdezési díj

Az önkiszolgáló ügyfélszolgálat használata a legtöbb esetben díjmentes, azonban néhány speciális szolgáltatásnak egyszeri díja van, melynek összegéről a rendszer előzetesen tájékoztatást ad, így minden esetben eldöntheti, hogy kívánja-e folytatni a tranzakciót.

Megrendelés

A szolgáltatást minden havidíjas és Domino előfizetéssel rendelkező ügyfelünk megrendelés nélkül veheti igénybe.