Készülékjavítás Mobilfutár kiszállítással
Meghibásodott az eszközöd? Segítünk!
Meghibásodott mobilkészülék- és táblagép javításaidat kényelmesen kezdeményezheted otthonról, online a Telekom hivatalos szervizpartnere, a TMX Mobil Solution Kft. segítségével. 1
A készülékért futár megy otthonodba, majd javítás után visszaszállítja oda, garanciális esetben térítésmentesen.
Ki veheti igénybe a Mobilfutáros szerviz szolgáltatást?
Minden olyan ügyfelünk, aki a mobil készülékét vagy a tabletet a Telekomtól vásárolta és ezt garancia jeggyel és/vagy számlával
igazolni tudja, térítésmentesen igénybe veheti a garanciális javítás szolgáltatást.
Amennyiben a készüléked nem javítható garanciában, a
TMX webes felületén kiválaszthatod azt is, hogy önköltséges javítást kérsz. Ilyenkor a felmerülő költségeket a kiszállításkor kell kifizetned.
Melyek az igénybevétel feltételei?
- A javítandó eszköz Telekomnál vásárolt kell, hogy legyen.
- Kötelező a vásárlást garancia jeggyel vagy számlával igazolni (az egyik dokumentum elegendő). A garanciajegy és a számla letölthető a Telekom fiókból is, ami igényfeladáskor a TMX oldalára felcsatolható. Amennyiben nincs lehetőséged arra, hogy a dokumentumot online letöltsd, kérjük, a Mobilfutárnak add át, amikor az eszközért házhoz megy.
- TV, notebook meghibásodásra nem vonatkozik a szolgáltatás, ezen eszközök esetében továbbra is a gyártó szakszervizéhez kell fordulnod!
Mi a készülék elküldési, javítási és visszaérkezési folyamata?
-
Add fel futárigényedet
- A TMX oldalán add fel a javítási- és futárigényedet. IMEI azonosítót a jótállási jegyen találod, vagy a készülékeden az alábbi kódot beírva: *#06# is kikeresheted.
-
Visszaigazolás
- A feladott online igény elküldését követően a megadott e-mail címre visszajelzést kapsz (ellenőrizd a postafiókod spam mappáját is).
-
Értesítés a futár érkezéséről
- A készülék begyűjtéséről legkésőbb a begyűjtés napján, a visszaszállításról legkésőbb a visszaszállítás napján SMS/E-mail/ telefonhívás formájában tájékoztat a futár az érkezésről, aki felveszi veled a kapcsolatot (ezt kétszer kísérli meg). A futár kizárólag hétköznap megy a készülékért és viszi házhoz a javítás után.lorem ipsum
-
Mi lesz a futárnál?
- Kérjük minden esetben gondoskodj a készüléked biztonságos csomagolásáról, hogy a gondos kezelés ellenére se sérüljön meg a szállítás alatt.
- Budapesti szállítási cím megadása esetén a Goforyou futárszolgálata végzi a készülék szállítását. A futár légpárnás borítékot és átvételi elismervényt visz magával. Amennyiben szükséged van a légpárnás borítékra, jelezd a futárnak.
- Vidéki szállítási cím (nem budapestit) megadása esetén a Magyar Posta Zrt. végzi a készülék szállítását. Ebben az esetben a futár párnázott biztonsági ládát visz magával, 2 db sorszámozott plombával és inverz címirattal.
-
Hivatalos átadás
- Neked, mint megrendelőnek a futár instrukcióit kell követned, akitől megkapod az inverz címirat/átvételi bizonylat másodpéldányát igazolásként. Az átadáskor legyen nálad a becsomagolt készüléked, annak kiegészítői (ha indolkolt), és a jótállási jegy vagy számla másolata (ha azt nem csatoltad fel az igény megadásakor)
-
Szervizbe szállítás
- A készüléket a futár elszállítja a szervizbe, ahol a TMX Kft. szakértő munkatársai megjavítják a készüléket a gyártók/forgalmazók mindenkori előírásai alapján.
-
Házhozszállítás
- A javítást követően a TMX Kft. munkatársa a készüléket térkitöltővel ellátott dobozba, futár tasakba csomagolva küldi vissza a futárral az általad megadott címre.
Hova fordulhatok a kérdéseimmel?
TMX Mobil Solution, info@tmx.hu
Minden esetben olvasd el a szolgáltatáshoz tartozó, a szervizszolgáltató weboldalán elérhető Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF).