Készülékjavítás Mobilfutár kiszállítással

Meghibásodott az eszközöd? Segítünk!

Készülékjavítás Mobilfutár kiszállítással folyamata

Meghibásodott mobilkészülék- és táblagép javításaidat kényelmesen kezdeményezheted otthonról, online a Telekom hivatalos szervizpartnere, a TMX Mobil Solution Kft. segítségével.  1

A készülékért futár megy otthonodba, majd javítás után visszaszállítja oda, garanciális esetben térítésmentesen.

Ki veheti igénybe a Mobilfutáros szerviz szolgáltatást?

Minden olyan ügyfelünk, aki a mobil készülékét vagy a tabletet a Telekomtól vásárolta és ezt garancia jeggyel és/vagy számlával igazolni tudja, térítésmentesen igénybe veheti a garanciális javítás szolgáltatást.
Amennyiben a készüléked nem javítható garanciában, a TMX webes felületén kiválaszthatod azt is, hogy önköltséges javítást kérsz. Ilyenkor a felmerülő költségeket a kiszállításkor kell kifizetned.

Melyek az igénybevétel feltételei?

  • A javítandó eszköz Telekomnál vásárolt kell, hogy legyen.
  • Kötelező a vásárlást garancia jeggyel vagy számlával igazolni (az egyik dokumentum elegendő). A garanciajegy és a számla letölthető a Telekom fiókból is, ami igényfeladáskor a TMX oldalára felcsatolható.  Amennyiben nincs lehetőséged arra, hogy a dokumentumot online letöltsd, kérjük, a Mobilfutárnak add át, amikor az eszközért házhoz megy.
  • TV, notebook meghibásodásra nem vonatkozik a szolgáltatás, ezen eszközök esetében továbbra is a gyártó szakszervizéhez kell fordulnod!

Mi a készülék elküldési, javítási és visszaérkezési folyamata?

  1. Add fel futárigényedet
    • A TMX oldalán add fel a javítási- és futárigényedet. IMEI azonosítót a jótállási jegyen találod, vagy a készülékeden az alábbi kódot beírva: *#06# is kikeresheted.
  2. Visszaigazolás
    • A feladott online igény elküldését követően a megadott e-mail címre visszajelzést kapsz (ellenőrizd a postafiókod spam mappáját is).
  3. Értesítés a futár érkezéséről
    • A készülék begyűjtéséről legkésőbb a begyűjtés napján, a visszaszállításról legkésőbb a visszaszállítás napján SMS/E-mail/ telefonhívás formájában tájékoztat a futár az érkezésről, aki felveszi veled a kapcsolatot (ezt kétszer kísérli meg). A futár kizárólag hétköznap megy a készülékért és viszi házhoz a javítás után.lorem ipsum
  4. Mi lesz a futárnál?
    • Kérjük minden esetben gondoskodj a készüléked biztonságos csomagolásáról, hogy a gondos kezelés ellenére se sérüljön meg a szállítás alatt.
    • Budapesti szállítási cím megadása esetén a Goforyou futárszolgálata végzi a készülék szállítását. A futár légpárnás borítékot és átvételi elismervényt visz magával. Amennyiben szükséged van a légpárnás borítékra, jelezd a futárnak.
    • Vidéki szállítási cím (nem budapestit) megadása esetén a Magyar Posta Zrt. végzi a készülék szállítását. Ebben az esetben a futár párnázott biztonsági ládát visz magával, 2 ⁣db sorszámozott plombával és inverz címirattal.
  5. Hivatalos átadás
    • Neked, mint megrendelőnek a futár instrukcióit kell követned, akitől megkapod az inverz címirat/átvételi bizonylat másodpéldányát igazolásként. Az átadáskor legyen nálad a becsomagolt készüléked, annak kiegészítői (ha indolkolt), és a jótállási jegy vagy számla másolata (ha azt nem csatoltad fel az igény megadásakor)
  6. Szervizbe szállítás
    • A készüléket a futár elszállítja a szervizbe, ahol a TMX Kft. szakértő munkatársai megjavítják a készüléket a gyártók/forgalmazók mindenkori előírásai alapján.
  7. Házhozszállítás
    • A javítást követően a TMX Kft. munkatársa a készüléket térkitöltővel ellátott dobozba, futár tasakba csomagolva küldi vissza a futárral az általad megadott címre.

Hova fordulhatok a kérdéseimmel?

TMX Mobil Solution, info@tmx.hu

Minden esetben olvasd el a szolgáltatáshoz tartozó, a szervizszolgáltató weboldalán elérhető Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF).

Többet szeretnél tudni?

További információk a készülékek javításáról, jótállásról, kellék- és termékszavatosságról

Részletek