Mobil számhordozás, akár online
Hozd át mobil hívószámodat más szolgáltatótól és éld át a Telekom élményt!
Hogyan működik a számhordozás?
Hívószámodat díjmentesen áthozhatod a Telekomhoz, az eredeti (pl.: 20-as vagy 70-es) előhívó számmal együtt.
A számhordozást eIindíthatod online vagy üzleteink egyikében
Válassz a szolgáltatásodhoz díjcsomagot
Te kiválasztod az időpontot, amikor a számhordozást szeretnéd, a többit pedig mi intézzük neked
A szolgáltatás használatához új SIM-kártyát biztosítunk számodra
Mit kell ellenőrizned a számhordozás igénylése előtt?
- Meglévő előfizetésed a te neveden van és te vagy a számlafizető is.
- Jelenlegi szolgáltatódnál lévő adataid pontosan megegyeznek az okmányaidban lévőkkel.
- Nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
Hol igényelhetem a számhordozást?
Indítsd el online
Gyere be üzletünkbe és intézd személyesen
Erre figyelj számhordozáskor!
- Ha hűségben vagy jelenlegi szolgáltatódnál, akkor az igénybe vett szolgáltatási díj-, és készülék kedvezményeket ki kell fizetned a szolgáltatóváltáskor.
- Számhordozásodat csak külön tudod igényelni, tehát készüléket, szolgáltatást nem tudsz ezzel együtt vásárolni, vagy módosítani.
- Feltöltőkártyás csomagodat is át tudod hozni Domino csomagra, ezt személyesen, üzleteinkben tudod elintézni, foglalj időpontot üzletünkbe a gyors és kényelmes ügyintézés érdekében.
- Ha online szeretnéd számhordozási igényedet feladni, kérjük, úgy válaszd ki a SIM-kártya átvételi időpontját, hogy azt át is tudd venni a kiválasztott időpontban, máskülönben a számhordozási igényed törölni fogjuk azért, hogy ne maradj szolgáltatás nélkül.
- Ha a hordozni kívánt szám nem a te neveden van az előző szolgáltatónál, akkor első lépésben ugyanazon a néven kell áthozni a Telekomhoz és később díjmentesen át lehet íratni a te nevedre.
- A kiválasztott számhordozás napján 20-24 óra között időszakosan nem fogod tudni használni a mobil szolgáltatásodat
- Új, Telekomos SIM-kártyád csak kártyafüggetlen készülékben fog működni
- Feltöltőkártyás előfizetéshez kapcsolódó hívószám hordozása esetén a fennmaradt egyenlegeddel kapcsolatban a jelenlegi szolgáltatódat keresheted
- Tartozásaidat ki kell egyenlítened a számhordozás kezdeményezését követően a jelenlegi szolgáltatódnál
- A hangposta üzeneteid elvesznek számhordozáskor
- Online egyszerre egy számot tudsz hordozni
Miért jó Telekomosnak lenni?
Válaszd Gigaerős Korlátlan csomagjainkat
Kipróbálnád mindet? Költési szinteden belül*, havonta egyszer díjmentesen variálhatod meglévő korlátlan díjcsomagodat, így mindegyik extrát kipróbálhatod.
Élvezd az 5G élményt
Legújabb, választható netcsomagjainkkal 5G-hálózatunkon is netezhetsz.
Magenta Moments
Fedezd fel a Magenta Moments folyamatosan bővülő ajánlatait a Telekom alkalmazásban, gyűjts szíveket és játssz velük értékes nyereményekért, váltsd azokat exkluzív kedvezményekre! Nézz vissza minden hónapban!
Készülékkedvezmények
Számhordozás után válassz készüléket, kedvezményesen, 2 év hűségidővel.
*Költési szinteden belül hűségidő alatt is változtathatod a díjcsomagodat, havonta egyszer díjmentesen, ügyintézési költség nélkül. A költési szint a választott díjcsomagok együttes havi díjának összege (kedvezmények nélkül). Ha a vállalt költési szinted alá váltasz, kötbért kell fizetned.
Gyakori kérdések
Igen.
A számhordozáskor – számod megtartása mellett – szabadon eldöntheted, hogy Telekom új havi díjas vagy feltöltőkártyás – azaz Domino – csomagot szeretnél-e.
Számhordozási igényedet online vagy üzleteinkben kezdeményezheted, azonban fontos, hogy online csak havi díjas díjcsomagot tudsz választani. Ha üzleteinkben indítanád el a számhordozási igényedet, javasoljuk, hogy a gyors és kényelmes ügyintézés érdekében foglalj időpontot.
A számhordozás a kiválasztott munkanapon 20 és 24 óra között történik, ebben a néhány órában előfordulhat, hogy időszakosan nem fogod tudni használni a szolgáltatásodat. Ebben a néhány órában kell majd a régi SIM-kártyádat kicserélned az új, Telekomos SIM-kártyádra a készülékedben és ezt követően már használhatod is a Telekom mobil hálózatát.
Ha ezen idő elteltével sem tudod használni a szolgáltatásunkat, kérjük, hívd a 0-24-ben elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 1 265 9200 számon, ahol igyekszünk a legrövidebb idő alatt elhárítani a problémát.
A számhordozás folyamata díjmentes.
Online vagy üzleteinkben kezdeményezheted a számhordozást.