Sajtóhírek
2002-ben a Matáv reklámja lett a legjobb a kereskedelmi célú rádióreklámok között
Budapest, 2003. június 2.
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) 2003. május 29-30-án Tatán rendezte meg a 4. Arany Penge Kreatív Reklámfesztivált. A rádió kategóriában, a kereskedelmi célú reklámok között a Matáv Csevegő díjcsomagját népszerűsítő, romákhoz szóló szpot lett a legjobb.
A nyertes szpotról:
A "roma-szpot" koncepciója az volt,
hogy a Csevegő díjcsomag egyedi, kizárólag a Rádió C-ben futó kampányában a zene
játssza a főszerepet, mivel a roma társadalom közös nyelve a zene. A hirdetés
autentikus stílusban cigány művészek által előadott műdal. A reklámban a cigány
népdalok jellegzetes ereszkedésű dallamára írt énekszólamot a Matáv-zene
hangjaiból összeállított, eredeti hangszereken szolgáltatott kórus és kíséret
festi alá.
Az Arany Penge Fesztiválról:
Az idén negyedik alkalommal
került megrendezésre, a kommunikációs szakmában ismert és elismert Fesztivál,
melynek elsődleges célkitűzése, hogy a magyarországi kreatív szakma színvonalas,
átfogó megmérettetése során a Fesztivált megelőző időszak alkotásait neves hazai
kreatív szakemberekből álló zsűri véleményezze. A kezdeményezés és a
megvalósítás a magyarországi kreativitás színvonalának erősítésére, a kreatív
szakemberek munkáinak elismerésére, valamint a hazai kommunikációs szakma
rangjának emelésére irányul. Az idén 4 éves Arany Penge szervezőinek nem titkolt
szándéka, hogy 2003-tól valódi értékmérő találkozóvá, a szakma igazi
ünnepségsorozatává tegyék a fesztivált. Ennek érdekében nemzetközi előadókat
kértek fel, szakmai fórumokat, reklámfilm-bemutatókat, kiállításokat rendeztek.
Az esemény csúcspontja természetesen az immáron szokásos Díjátadó Gálaest
volt.