Sajtóhírek

2002-ben a Matáv reklámja lett a legjobb a kereskedelmi célú rádióreklámok között

Budapest, 2003. június 2.

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) 2003. május 29-30-án Tatán rendezte meg a 4. Arany Penge Kreatív Reklámfesztivált. A rádió kategóriában, a kereskedelmi célú reklámok között a Matáv Csevegő díjcsomagját népszerűsítő, romákhoz szóló szpot lett a legjobb.

A nyertes szpotról:
A "roma-szpot" koncepciója az volt, hogy a Csevegő díjcsomag egyedi, kizárólag a Rádió C-ben futó kampányában a zene játssza a főszerepet, mivel a roma társadalom közös nyelve a zene. A hirdetés autentikus stílusban cigány művészek által előadott műdal. A reklámban a cigány népdalok jellegzetes ereszkedésű dallamára írt énekszólamot a Matáv-zene hangjaiból összeállított, eredeti hangszereken szolgáltatott kórus és kíséret festi alá.

Az Arany Penge Fesztiválról:
Az idén negyedik alkalommal került megrendezésre, a kommunikációs szakmában ismert és elismert Fesztivál, melynek elsődleges célkitűzése, hogy a magyarországi kreatív szakma színvonalas, átfogó megmérettetése során a Fesztivált megelőző időszak alkotásait neves hazai kreatív szakemberekből álló zsűri véleményezze. A kezdeményezés és a megvalósítás a magyarországi kreativitás színvonalának erősítésére, a kreatív szakemberek munkáinak elismerésére, valamint a hazai kommunikációs szakma rangjának emelésére irányul. Az idén 4 éves Arany Penge szervezőinek nem titkolt szándéka, hogy 2003-tól valódi értékmérő találkozóvá, a szakma igazi ünnepségsorozatává tegyék a fesztivált. Ennek érdekében nemzetközi előadókat kértek fel, szakmai fórumokat, reklámfilm-bemutatókat, kiállításokat rendeztek. Az esemény csúcspontja természetesen az immáron szokásos Díjátadó Gálaest volt.