Sajtóhírek
Újabb közönségdíjas Matáv reklám
Budapest, 2003. november 27.
Az idén harmadik alkalommal rendezték meg a Reklámzabálók Éjszakáját. A helyszíni SMS-szavazatok alapján az offline kategóriát a Matáv "Hogyan csökkentsük céges telefonköltségeinket verseny győztesei…" (Ritmus díjcsomag) reklámja nyerte, amely a CREA ügynökség munkája.
A Matáv immár másodszor nyerte el a Reklámzabálók
Éjszakáján megnyerhető közönségdíjat. Tavaly a Tudakozó "Mi a manó?!" című
filmjét, idén a Ritmus díjcsomag "A hogyan csökkentsük céges
telefonköltségeinket verseny győztesei..." filmjét érte ez a
megtiszteltetés.
A Reklámzabálók Éjszakáját először Franciaországban
rendezték meg. 1984-ben közel hetvenezer ember volt kíváncsi a show-ra, és egyre
több helyen szervezték meg szerte Európában is. 1993-ban 12.000 hűséges rajongó
vett részt a kétéjszakás párizsi rendezvényen, ezt követte egy Lengyelországot,
Görögországot, Kanadát és Ausztráliát érintő turné. Napjainkban öt kontinens
közel száz városában kerül megrendezésre a reklámok ünnepe.