Sajtóhírek
Fél év alatt teljes ismertségre tett szert a T-Mobile márka Magyarországon
Budapest, 2004. november 15.
A GFK Hungária felmerései alapján Magyarországon a T-Mobile márka támogatott ismertsége már augusztusra megközelítette, alig fél évvel a piacvezető magyar mobilcég névváltását követően, november elejére pedig elérte a 100 százalékot. A megkérdezettek körében a spontán említés szintén kiemelkedően magas, 85 százalékos és a "Jobb veled a világ" szlogent nagy számban és egyértelműen azonosítják a piacvezető T-Mobile-lal.
A világ egyik vezető mobilkommunikációs vállalatával kialakított
szorosabb együttműködésben a mobilcég T-Mobile Magyarország Rt. néven
május óta kínál még értékesebb szolgáltatásokat közel 4 millió
előfizetője számára. A T-Mobile márka értékei, a hazai piacon
bevezetett újdonságok fogadtatása egyértelműen kedvező, a Westel -
T-Mobile márkaváltás nemzetközi összehasonlításban is kiemelkedően
sikeres. A T-Mobile Napon bevezetett, minden időszakban egységes és
kedvező belföldi percdíjakat kínáló Relax csomagjai pl. amellett, hogy
a társaság ügyfeleinek körében kiugró sikert arattak, később az egész
hazai mobilpiacra jelentős hatást gyakoroltak.
A legnagyobb hazai mobilszolgáltató 10 évvel piacra lépését követően,
piacvezető szolgáltatóként csatlakozott a T-Mobile márkanéven jelenleg
2 kontinensen jelenlévő, a csoport érdekeltségein keresztül 103 millió
előfizetővel rendelkező nemzetközi mobilszolgáltatóhoz.