Sajtóhírek
A Matáv 1. helyezést ért el az EFFIE-versenyen az XL kiegészítő díjcsomag kampányával
Budapest, 2004. október 18.
Az idén harmadszor megrendezésre került magyar EFFIE-versenyen a Telekommunikáció kategóriában a Matáv 1. helyezést ért el az XL kiegészítő díjcsomag kampányával.
A versenyen azok a kampányok vehettek részt, amelyek a 2003. január 1.
és 2004. május 1. közötti időszakban magyarországi médiumokban
bemutatásra kerültek. Az EFFIE célja az olyan, hatékony reklámkampányok
elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották
a hozzájuk fűzött reményeket. A pályázat legfontosabb eleme a
hatékonysági esettanulmány, amelyben ismertetésre kerül a teljes piaci
környezet, a kampány célkitűzései és az eredményességre vonatkozó
bizonyítékok. Ez a tanulmány képezi a bírálatok alapját. Az elismert,
vezető pozícióban lévő hazai reklám- és marketing szakemberekből,
kutatókból és oktatókból álló zsűri az adott reklámkampány
hatékonyságát bizonyító pályaműveket két fordulóban bírálta el. A
Díjátadó Gálaestre 2004. október 15-én a Thália színházban került sor.
Az EFFIE megjelenése (1968) óta világszerte a hatékony reklámozás
szinonimájává vált, az idén összesen 25 országban rendezik meg ezt a
rangos versenyt.
Az XL kiegészítő díjcsomagot a Matáv 2003. december 3-án vezette be. A
Bázis, Csevegő és Sokatmondó díjcsomagok mellé igénybe vehető XL
kiegészítő díjcsomaggal a helyi és helyközi I.-es hívások munkanapokon
18 óra után és hétvégén egész nap, percdíj és kapcsolási díj nélkül
bonyolíthatók a hívások 60. percéig. A 2004. szeptember 1-től
bevezetésre került, a szintén Bázis, Csevegő és Sokatmondó díjcsomagok
mellé igénybe vehető XXL kiegészítő díjcsomaggal a Matáv teljes
szolgáltatási területén lévő helyi, helyközi I.-es, helyközi II.-es és
belföldi távolsági számok percdíj és kapcsolási díj nélkül hívhatók
munkanapokon 18 óra után és hétvégén egész nap. Az XL és az XXL
kiegészítő díjcsomagok rendkívül sikeresek, 10 hónap alatt több mint
120 ezer ügyfél választotta magának.