Sajtóhírek
Pénteken megnyitott a debreceni T-Pont üzlet
Debrecen, 2005. május 6.
Május 6-án Magyar Telekomra változik a Matáv neve, az egyes üzletágak pedig felveszik a nemzetközi T-márkákat. A Matáv név- és márkaváltása következtében a Matáv Pontok is új néven (T-Pont), megújult külsővel várják a vásárlókat. A debreceni T-Pont üzlet pénteken délelőtt nyitotta meg kapuit az ügyfelek előtt.
A
debreceni T-Pont hivatalos átadására május 6-án 10.00 órakor került
sor, melynek keretében Christopher Mattheisen, a T-Com vezetője átvágta
a boltban a név- és arculatváltást jelképező magenta színű szalagot. (A
magenta szín a T-márkák meghatározó arculati jegye.)
"Nagyon fontos számunkra, hogy a magyar lakosságban minél előbb
tudatosuljon a névváltással járó vállalati megújulás. Bár személyesen
nem vehetünk részt az összes T-Pont megnyitásán, de a kiemelt
regionális központokban, amilyen Debrecen is, személyes jelenlétünkkel
is hangsúlyozzuk az új vállalati filozófia egyik sarkkövét, az
ügyfélközpontúságot" - mondta a rendezvényen Christopher Mattheisen.
A debreceni T-Pont üzletben három pultot alakítottak ki, mindegyiknél
egyformán megtalálhatóak a T-Com, a T-Mobile és a T-Online
szolgáltatásai. Megszűnik a Matáv Pontokban megszokott internetes
sarok, hiszen a tapasztalatok egyre inkább azt mutatják, hogy az
emberek szívesebben interneteznek otthonról. Ehelyett a várakozó
ügyfelek számára ülő részt alakítottak ki. Az üzletben három
plazma-TV-n lehet ismerkedni a tagvállalatok szolgáltatásainak
bemutatóival, reklámjaival.
Debrecenben az ügyfélszolgálati iroda 1999-ben költözött a Bethlen
utcából a Debrecen Plaza első emeletére, 2001 decembere óta pedig a
jelenlegi helyén, a földszinten működik. A 96 m2-es ügyféltérrel
rendelkező boltban napi 250-300 ember fordul meg. Az üzlet szombaton és
vasárnap is nyitva tart, ami az üzletvezető szerint eleinte
meglehetősen szokatlan volt a debreceni vásárlóknak. Mára ez
megváltozott, nemcsak munkanapokon keresik fel a vásárlók a boltot,
hanem a hétvégi forgalom is jelentős. "A lakosság még nem állt át a
telefonos ügyintézésre, és ha telefonon rendel is meg egy
szolgáltatást, személyesen jön be a boltba meggyőződni róla, érvényes-e
a megrendelése" - mutatott rá a hétvégi nyitva tartás szükségességére a
boltvezető, Kabainé Nagy Erika.