Sajtóhírek
Közel 12 millió forint gyűlt össze a Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone közös 1749-es segélyvonalán a mátravidéki károsultaknak
Budapest, 2005. május 18.
Az áprilisi mátravidéki természeti katasztrófa helyreállítási munkáinak segítéséhez saját eszközeivel a négy hazai meghatározó távközlési szolgáltató is hozzájárul.
A
Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone az eddigi jó
hagyományokat követve a nehéz helyzetben lévők megsegítésére közös
felhívással fordult a hazai társadalomhoz. Mind a négy hazai távközlési
szolgáltató ügyfelei a 1749-es szám felhívásával, illetve a
mobilszolgáltatók esetében egy SMS elküldésével 200 forinttal
járulhattak hozzá a károsultak megsegítéséhez. Április 27. és május 15.
között, kevesebb mint 3 hét alatt közel hatvanezer hívás és üzenet
segítségével 11 800 000 forint gyűlt össze a négy szolgáltató
ügyfeleinek felajánlásaként. A teljes összeg a Magyar Vöröskereszt
közreműködésével hasznosul és jut el közvetlenül a rászorulókhoz.
A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone ezúton köszöni meg az adományozók önzetlen és nagylelkű segítségét.