Sajtóhírek
Virtuális kalandjátékot indít a Magyar Telekom
Budapest, 2005. október 21.
Egyedülálló virtuális kalandjátékot indított a Magyar Telekom és a WWF Magyarország a „Vigyázz a madárra!” természetvédelmi program keretében. Az „Orvvadászfogó” című játék célja, hogy szórakoztató módon bemutassa a madárvédelmi programot és a hozzá kapcsolódó ismereteket.
Az
elmúlt években Magyarországon és különösen a környező országokban
elharapózott a védett madarak vadászata és kereskedelme. Az "Orvvadász” című flash alapú, többdimenziós játék
erre szeretné felhívni a figyelmet. A játékban a virtuális
madárvédőknek össze kell gyűjteniük a területről az illegálisan
kihelyezett madárcsapdákat, illetve lencsevégre kell kapniuk az
orvvadászt. A regisztrációhoz kötött kalandjáték október 20-án este
indul.
A játék várhatóan évvégéig tart majd, amikor kisorsolják a virtuális
orvvadászok között a félmillió forint értékű főnyereményt, amely a
T-Pontokban váltható be. Ezen kívül egyes küldetésenként a legjobb 1500
madárvédő azonnali ajándékot is kap: pólót, hátizsákot és
plüsstengelicet.
Steiner Attila, a WWF Magyarország képviselője elmondta: „Reméljük,
hogy ez a virtuális kalandjáték felkelti sok olyan játékos figyelmét
is, akik korábban még nem jártak ezeken a szép természetvédelmi
területeken és talán a valós életben is lesz kedvük ide ellátogatni.”
A „Vigyázz a madárra!” program keretében a WWF Magyarország három évre
tervezett szakmai munkáját a Magyar Telekom 15 millió forinttal
támogatja. Ezen felül a távközlési vállalat több tízmillió forintot
fordított a madárleshelyek kialakítására és a kalandjáték létrehozását
is finanszírozta. A játék során megnyerhető azonnali ajándékokat és a
félmillió forint értékű fődíjat szintén a Magyar Telekom csoport
ajánlotta fel.
„Meggyőződésünk, hogy az adományozás, társadalmi szerepvállalás egy
profitorientált vállalatnak éppúgy alapvető érdeke, mint a civil
társadalomnak, hiszen egy szolgáltató csak egészséges környezetben tud
hosszútávon sikeresen működni. Az egészséges környezet megteremtésének,
megóvásának pedig alapfeltétele a természet kincseinek védelme is. Ezen
túl rendkívül örülünk annak, hogy a csoport innovatív szolgáltatásait,
újításait reprezentálva egy ilyen újszerű kommunikációs formára épülő,
igazán eredeti online játékot hozhattunk létre.” – mondta Szabó Gyula
csoportkommunikációs igazgatóhelyettes, „a Magyar Telekom hozzáad”
program vezetője.