Sajtóhírek

Kiemelkedő outsourcing partneri tevékenysége alapján az Integris-Rendszerház az Év Szoftver Partnere 2006-ban

Budapest, 2006. december 14.

A HP minden évben kitünteti az Év Szoftver Partnere Díjjal azokat az EMEA (Európa, Közel-Kelet, Afrika) régióbeli szoftver partnereit, amelyek kiemelkedő teljesítményt nyújtanak a helyi, illetve a regionális szoftver piacon, valamint áttörő sikereket érnek el egy-egy nagy jelentőségű projektnél. A cég ilyen módon díjazza mind stratégiai, mind innovatív téren egyedülállót alkotó partner vállalatokat.

A HP Magyarország a T-Systems leányvállalatát, az Integris-Rendszerházat ismerte el kiemelkedő színvonalú outsourcing partneri tevékenységéért, valamint innovativitásáért.   A T-Systems 2004 végén döntött úgy, hogy stratégiai platformnak - infokommunikációs outsourcing szolgáltatásának támogatására - a HP OpenView termékcsaládot választja.   E platform üzemeltetését és a szolgáltatás menedzsment központ létrehozását a T-Systems tagvállalatára, az Integris-Rendszerházra bízta.

„Az Integris-nél megvalósított felügyeleti központ a legkomplexebb, legátfogóbb magyarországi HP OpenView rendszer. Büszkék vagyunk arra, hogy partneri együttműködés keretében technológiánkkal és szolgáltatásainkkal támogathatjuk a T-Systems infokommunikációs outsourcing tevékenységét. A két cég szakemberei a világszintű HP laborokkal dolgoznak együtt, az elismerés ennek az innovatív együttműködésnek is szól” - mondta Bukits Róbert, a HP Szoftver Üzletágának igazgatója.

„Sikeres együttműködést tudhatunk magunk mögött a HP-vel, melynek eredményeképp jelentős üzleti bővülést értünk el. A bevezetett HP Openview platform lehetőségeit kihasználva versenyképes szolgáltatásokkal támogatjuk a T-Systems partnereinek üzletmenetét. Bővülő szakértőgárdánk, a platform működtetéséből származó tapasztalataink és a jó szállítói kapcsolat a biztosítéka a közös továbblépésnek” - nyilatkozta Buglos Tamás, az Integris-Rendszerház ügyvezető igazgatója.

Az Integris két éve dolgozik sikeresen a HP OpenView menedzsment szoftver megoldásokkal. A T-Systems ezen szoftver megoldásokra alapozva outsourcing szolgáltatásként kínálja üzleti partnereinek   az aktív hálózati eszközök (router, switch), IP telefonok, szerverek teljeskörű felügyeletét, desktopok és szerverek szoftver menedzsmentjét, valamint a Service Desk   szolgáltatást. Innovatív, úttörő módon, a világon elsőként alkalmazták a HP megoldását hálózati eszközök konfigurálására. Továbbá nagy sikerrel vettek részt a Cisco IP telefonok menedzsmentjét lehetővé tevő HP megoldás béta tesztelésében, és visszajelzéseik segítették a piacvezető informatikai cég fejlesztői csapatát abban, hogy a termék minél tökéletesebben kielégítse a végfelhasználói igényeket. Jelenleg több mint 15 ezer Cisco IP telefont menedzselnek ezzel az eszközzel. A szolgáltatási szintek teljesüléséről SLA riportok formájában rendszeresen riportokat generálnak ügyfeleik számára, ugyancsak HP megoldással.