Sajtóhírek
Kétszázezer T-Online DSL előfizető
Budapest, 2006. február 27.
A T-Online Magyarország DSL előfizetőinek száma elérte a kétszázezret. Az internet egyre növekvő hazai népszerűségét mutatja, hogy a vállalatnál kevesebb, mint másfél év alatt duplázódott meg a lakossági és üzleti szélessávú hozzáférésre előfizetők száma.
A vállalat 2004. év végén érte el a százezres előfizetői számot, amit -
elsősorban a 2005-ös év sikerességének köszönhetően – ez év elejére
megduplázott. Az internet népszerűségét, terjedésének gyors ütemét
jelzi, hogy míg a százezer előfizetői számot több mint 3 év alatt érte
el a cég, a második százezer DSL megrendelésre mindössze 16 hónapot
kellett várni.
A sikerek egyik összetevője az új lakossági termékportfólió, amelynek
köszönhetően tavasszal – elsőként a hazai piacon – a T-Online különböző
szegmens-megoldásokat vezetett be. Az új szélessávú termékportfólió 99
százalékot képvisel a megrendelésekből, és az értékesítés a márkaváltás
előtti szinthez képest hetven százalékkal nőtt meg.
Szintén a sikerhez járult az ADSL csomagok gyors telepítése és az
árcsökkenés. A vállalat augusztus végén a piacon elsőként a teljes ADSL
lakossági portfólióra vonatkozóan a Szereld magad konstrukciót vezette
be, amelynek segítségével új internet-előfizetését bárki saját maga
telepítheti otthonában. Ennek köszönhetően a lakossági
ADSL-szolgáltatások árai átlagosan 5-8 százalékkal csökkentek.
Ugyancsak augusztus végén bővült a vállalati termékportfólió: a mikro-
és kisvállalkozások számára kiegészült egy belépő szintű termékkel. Az
új célcsoportot megszólító termék az új értékesítés 62 százalékát
biztosítja.
Az internet dinamikus fejlődésével a felhasználók is változnak. A
községben lakók megoszlása 3 százalékkal emelkedett 2004-hez
viszonyítva; arányuk meghaladja a 10 százalékot. A nyugdíjasok aránya 5
százalékról 8 százalékra nőtt tavaly, amely jól bizonyítja azt, hogy az
internet ma már nem a fiatalok kiváltsága.