Sajtóhírek
Montenegró a T-családban
Budapest, 2006. szeptember 27.
A Telekom Montenegro (TCG) és leányvállalatai, a Monet és az Internet Crna Gora a 2006. szeptember 26-án Podgoricában tartott sajtótájékoztatón bemutatták az új vállalati arculatot, amivel a Deutsche Telekom globális T-családjának tagjává válnak.
A TCG – amelynek többségi (76,53%) tulajdonosa a Magyar Telekom – Crnogorski Telekom néven működik a továbbiakban, és – az Internet Crna Gora társasággal együtt – a közös T-Com márkanéven kínálja a legfejlettebb szolgáltatásokat a vezetékes távközlési és internetfelhasználóknak.
A Monet új cégneve T-Mobile Crna Gora lett, és a jövőben T-Mobile márkanéven nyújtja mobiltelefon-szolgáltatásait.
A Deutsche Telekom Csoport, a világ egyik vezető távközlési cége
felismerte a montenegrói piaci lehetőségeket. A legmagasabb szintű
távközlési szolgáltatások területén felhalmozott tapasztalatát átadja a
Crnogorski Telekom és a T-Mobile Crna Gora társaságoknak, amelyek a
nemzetközi T-család tagjaivá válnak.
Az új fejlemények közé tartozik a vállalati arculat átalakítása,
valamint két üzletág: a T-Com és a T-Mobile divízió kialakítása. A
globális márkák előnyeinek kiaknázásával erőteljes növekedés, valamint
javuló eredmények és jobb versenyképesség várható. A Deutsche Telekom
Csoport ügyfeleinek igényeit világszerte kielégítő, fejlett technológia
a montenegrói polgárok számára is elérhető lesz.
A „T” márka megjelenése a montenegrói piacon a visszaigazolását
jelenti a három társaság eddigi sikeres munkájának – a folyamatos
fejlesztéseknek, a technológiai korszerűsítés és az ügyfélkapcsolat
területén történt beruházásoknak, valamint felkészültségüknek a modern
nemzetközi üzleti folyamatokba való integrálódásra. Mindez azt is
jelenti, hogy a legjobb minőség és a legfejlettebb világszínvonal
jelenik meg a montenegrói piacon. A T-Com és a T-Mobile nemzetközi
tapasztalatainak javát fogja a montenegrói lakosság és vállalatok
szolgálatába állítani.
A vezetékes és mobiltelefon-, valamint az internetszolgáltatások
felhasználói a biztonságos, korszerű és innovatív szolgáltatások
mellett olyan társasággal találkoznak ezentúl, amelynél az ügyfél
jelenti az állandó szolgáltatásfejlesztés legfontosabb ösztönző erejét.
A T-Mobile legfőbb és elismert értékei – a megbízhatóság és a
hitelesség, az egyszerűség és az inspiráció –, valamint a T-Com
legfontosabb értékei – az ügyfél iránti elkötelezettség, a szakértelem
és az innováció – a társaságok közös, az ügyfelekkel is megosztott
értékeinek részévé válnak.
A sajtótájékoztatón beszédet mondtak: Michael Günther, a
T-Mobile International Igazgatóságának tagja, Miodrag Ivanović, a
T-Mobile Crna Gora ügyvezető igazgatója, Wolfgang Hauptmann, a T-Com
ügyvezető alelnöke és a Crnogorski Telekom Igazgatóságának tagja,
valamint Slavoljub Popadić, a Crnogorski Telekom/T-Com megbízott
vezérigazgatója.