Sajtóhírek
Megalakult az [origo] Zrt.
Budapest, 2007. október 3.
Önálló kommunikációs és médiacégként folytatja tevékenységét a T-Online tartalomszolgáltatással foglalkozó üzletága.
A
folyamatos technológiai fejlődés és innováció, a változó ügyféligények,
az iparágak átalakulása, konvergenciája, az éleződő piaci verseny
megkövetelik, hogy a korábbi évek technológia-központú szemléletéről az
ügyfelek mind jobb és rugalmasabb kiszolgálására, igényeik lehető
legteljesebb kielégítésére helyeződjön a hangsúly.
Ezt
felismerve, a T-Online tartalomszolgáltatással foglalkozó üzletága – a
Magyar Telekom Csoport egészét érintő stratégia megvalósításának egyik
kiemelten fontos állomásaként – megújul, és október 1-től [origo] Média
és Kommunikációs Zrt. néven önálló kommunikációs és médiacégként végzi
tevékenységét.
„A változás előnye, hogy az ország két legnagyobb
portálját – az [origo]-t és az iWiW-et, valamint számos egyéb webes
szolgáltatást – működtető cég ezentúl a telekommunikációs
szolgáltatásokat biztosító üzletágtól különválva lényegesen szélesebb
fókusszal, hatékonyabban és innovatívabban tudja az online és offline
kommunikációs és médiapiacot kiszolgálni, azok fejlődését elősegíteni”
– mondta az átalakulásról Fischer András, a [origo] Zrt.
vezérigazgatója.
„Mivel szolgáltatási portfoliója rendkívül
sokrétű, a megújuló vállalat tevékenysége nem lesz azonos egy
klasszikus webes céggel, hanem minden platformon üzemeltető és
fejlesztő, tartalom- és szolgáltatás menedzsmentcéggé válik.
Célunk
éppen ezért, hogy rövid időn belül partnereink, „médiafogyasztóink”
igényét kiszolgáló, innovatív, széles „választékkal” rendelkező, a
multiplatformitásra törekvő, a kihívásokra gyorsan és kreatívan
válaszoló vállalatot alakítsunk ki” – tette hozzá a vezérigazgató.