Sajtóhírek
A T-Systems kommunikációs vezetőjeként folytatja a T-Online kommunikációs igazgatója
Budapest, 2008. január 2.
2008. január 1-től Györke Orsolya
személyében új kommunikációs vezetőt nevez ki a Magyar Telekom
vállalati üzletága, a T-Systems.
Györke
Orsolya (35) marketing szakközgazdász szakemberként közel 15 éve
tevékenykedik kommunikációs területen. Szakmai karrierjét a Porsche
Hungarianál kezdte, ahol majdnem 10 évig felelt a SEAT márka
magyarországi imidzséért. Ezt követően a General Motors közép- és
kelet-európai régióközpontjában dolgozott, ahol 2003-óta a GM-Daewoo
márka közép-kelet-európai kommunikációs stratégiájának meghatározásért
majd a Chevrolet márka kelet-európai piaci bevezetésért felelt.
2005.
januárjában csatlakozott az Axelero Internet Magyarország Rt.-hez
kommunikációs igazgatóként. Nevéhez olyan projektek fűződnek, mint az
Axelero-T-Online márkaváltás kommunikációjának irányítása, az új márka
pozicionálása, bevezetése a magyar piacra. Az általa vezetett csapat
aktív piacépítő kommunikációs tevékenysége nagyban hozzájárult a
szélessávú internet magyarországi terjedéséhez. Részt vett a T-Home TV,
a piacvezető IPTV magyarországi bevezetésében, melyet a "Kezdődik..."
kommunikációs kampány tett ismertté.
Györke Orsolya új
pozíciójában a T-Systems kommunikációs vezetőjeként a Magyar Telekom
újjá alakult, üzleti ügyfeleknek integrált telekommunikációs és
informatikai megoldásokat kínáló üzletágának kommunikációját irányítja.