Sajtóhírek
A Magyar Telekomé az évtized legjobb hirdetése
Budapest, 2008. június 18.
A Magyar Telekom elnyerte a „10 év legjobb hirdetése” díjat a Metro Global Creative Awards 2008-as magyarországi versenyén a szakmai zsűri döntése alapján. A vállalat vezetékes telefonszolgáltatást ajánló díjnyertes hirdetése 2001 augusztusában jelent meg a Metro újságban.
Az idén Magyarországon 10. születésnapját ünneplő Metro ez évben egy
különleges kategóriában is díjat adományozott. Ebben a 10 év alatt a lapban
megjelent legjobb hirdetések versengtek. A magyar szakemberekből álló zsűri –
több körös szavazási folyamatot követően, az olvasók szavazatait is figyelembe
véve – a döntőbe jutott hirdetések közül kettőnek ítélte oda a "10 év legjobb
hirdetése" címet. A reklámszakma elismerését kifejező díj egyik nyertese a
Magyar Telekom vezetékes telefonszolgáltatást ajánló kampányának – “Nyugodtan
belefeledkezhet a telefonálásba!” szlogennel – 2001. augusztusban megjelent
fekvő féloldalas hirdetése lett, amelyet a Lowe GGK ügynökség készített. A
szakmai zsűri megítélése szerint a nyertes hirdetések nagyon kreatív ötletet
valósítottak meg, és kivitelezésük is magas színvonalú volt.
A Metro
Global Creative Awards (MGCA) versenyt azért hozták létre, hogy elismerjék és
díjazzák a legkreatívabb és leginnovatívabb ötleteket a sajtóhirdetések terén. A
Metro International 2008-ban már negyedik alkalommal írta ki az újságban
megjelent kreatív hirdetések versenyét. A Metro újságot nap mint nap több mint
22 millióan olvassák a világ 23 országának több mint 100 nagyvárosában, így az
összes kiadást tekintve a világ legnagyobb napilapjának mondható.