Sajtóhírek

A Magyar Telekomé az évtized legjobb hirdetése

Budapest, 2008. június 18.

A Magyar Telekom elnyerte a „10 év legjobb hirdetése” díjat a Metro Global Creative Awards 2008-as magyarországi versenyén a szakmai zsűri döntése alapján. A vállalat vezetékes telefonszolgáltatást ajánló díjnyertes hirdetése 2001 augusztusában jelent meg a Metro újságban.

Az idén Magyarországon 10. születésnapját ünneplő Metro ez évben egy különleges kategóriában is díjat adományozott. Ebben a 10 év alatt a lapban megjelent legjobb hirdetések versengtek. A magyar szakemberekből álló zsűri – több körös szavazási folyamatot követően, az olvasók szavazatait is figyelembe véve – a döntőbe jutott hirdetések közül kettőnek ítélte oda a "10 év legjobb hirdetése" címet. A reklámszakma elismerését kifejező díj egyik nyertese a Magyar Telekom vezetékes telefonszolgáltatást ajánló kampányának – “Nyugodtan belefeledkezhet a telefonálásba!” szlogennel – 2001. augusztusban megjelent fekvő féloldalas hirdetése lett, amelyet a Lowe GGK ügynökség készített. A szakmai zsűri megítélése szerint a nyertes hirdetések nagyon kreatív ötletet valósítottak meg, és kivitelezésük is magas színvonalú volt.

A Metro Global Creative Awards (MGCA) versenyt azért hozták létre, hogy elismerjék és díjazzák a legkreatívabb és leginnovatívabb ötleteket a sajtóhirdetések terén. A Metro International 2008-ban már negyedik alkalommal írta ki az újságban megjelent kreatív hirdetések versenyét. A Metro újságot nap mint nap több mint 22 millióan olvassák a világ 23 országának több mint 100 nagyvárosában, így az összes kiadást tekintve a világ legnagyobb napilapjának mondható.