Sajtóközlemények
Új vezető a Magyar Telekom PR és márkamenedzsment osztálya élén
Új vezető a Magyar Telekom PR és márkamenedzsment osztálya élén
Budapest, 2010. február 22. 10:30
2010. február 26-ától Györke Orsolyát nevezték ki a Magyar Telekom Csoport új PR és márkamenedzsment osztályvezetőjévé.
Györke Orsolya (37) marketing-szakközgazdász; 16 éve dolgozik marketing és kommunikációs területen. Korábban a T-Online kommunikációs igazgatója, majd a Magyar Telekom vállalati ügyfelekkel foglalkozó üzletága, a T-Systems kommunikációs vezetője volt. Pályáját hazai autóimport cégeknél kezdte, a Porsche Hungariánál a SEAT, majd a General Motorsnál a Chevrolet közép-kelet európai regionális kommunikációs vezetője volt. Új pozíciójában a Telekom márka menedzsmentjét, valamint a Magyar Telekom Csoport társadalmi szerepvállalási és PR tevékenységét irányítja. A T-Home, T-Mobile, T-Systems márkák teljes körű kommunikációját továbbra is a lakossági és vállalati üzletág végzi.
A Magyar Telekomról
A Magyar Telekom Magyarország legnagyobb távközlési szolgáltatója, amely a telekommunikációs és infokommunikációs (ICT) szolgáltatások
teljes skáláját nyújtja, beleértve a vezetékes és mobil telefonos, az adatátviteli és nem hangalapú, valamint az informatikai
és rendszerintegrációs szolgáltatásokat. Üzleti tevékenységét két üzletágán keresztül látja el: Lakossági szolgáltatások (az
otthonokhoz kapcsolódó T-Home és a mobil kommunikációs T-Mobile márka); Vállalati szolgáltatások (T-Systems márka). A Magyar
Telekom többségi tulajdonosa a Makedonski Telekomnak, Macedónia legnagyobb vezetékes és mobilszolgáltatójának, és többségi
részesedéssel rendelkezik a Crnogorski Telekomban, Montenegró legnagyobb távközlési szolgáltatójában. A Magyar Telekom többségi
tulajdonosa (59,21%) a MagyarCom Holding GmbH, amely a Deutsche Telekom AG kizárólagos tulajdona. További információk a
www.telekom.hu weboldalon találhatók.