Sajtóközlemények
A Telekom a hazai futball támogatója
Budapest, 2012. október 15. 13:30
A Magyar Labdarúgó Szövetség és a Magyar Telekom ma átfogó megállapodást írt alá, amely alapján a Telekom a férfi labdarúgó-válogatott egyik fő támogatójává lép elő, valamint a hazai futball utánpótlás, az amatőr és ifjúsági labdarúgás népszerűsítése és fejlesztése terén is fontos szerepet vállal.
A Telekom
évtizedek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, és szponzorációs stratégiájának
meghatározó részeként tekint a sportra. A vállalat büszke arra, hogy szponzorként
számos hazai sportág és sportoló kiemelkedő sikeréhez hozzájárulhatott.A Telekom
nemzetközi szinten számos országban támogatja a futballt, mint az egyik legnépszerűbb,
legszélesebb körben aktívan is űzött, illetve sok generációt mozgósító
sportágat. A futball és annak minőségi népszerűsítése melletti nemzetközi elkötelezettség
legújabb mérföldköve a mai napon megkötött megállapodás, amellyel a Telekom a
hazánkban is legnépszerűbb sportág mellé állt.
Az MLSZ-szel kötött, közel két évre szóló megállapodással
a Telekom nemcsak a magyar professzionális labdarúgást támogatja, de a
labdarúgást amatőr vagy profi szinten űző gyerekek és fiatalok, valamint az
amatőr labdarúgók több generációja számára is új lehetőségeket és keretet szeretne
teremteni, ezáltal is támogatva az egészséges és aktív életmódot.
„
Nagy megtiszteltetés,
hogy a magyar labdarúgó-válogatott, és az MLSZ hivatalos támogatóinak legújabb
tagjaként a jövőben a Magyar Telekom is kiemelten járul hozzá utánpótlás és
felnőtt csapataink eredményes szerepléséhez. A most bejelentett együttműködés segít
minket abban, hogy biztosítsuk a hátteret a magyar csapatok sikeresebb
szerepléséhez. Az MLSZ vezetése hisz a megkezdett stratégiai fejlesztések
eredményében, és nagyra értékeli azt a tényt, hogy egyre több meghatározó piaci
szereplő vállalja a program, és ezáltal a magyar labdarúgás egészének
támogatását.
”
– mondta dr. Csányi Sándor, az MLSZ elnöke.
„A Telekom elkötelezett amellett, hogy olyan közösségi
élményeket és eseményeket támogasson, amelyek fontosak a magyar közönség
számára, miközben célunk az is, hogy több millió ügyfelünk minőségi és
kiemelkedő sport és zenei élmények részese lehessen akár élőben, akár
szolgáltatásainkon keresztül. Reményeink szerint azzal a sokoldalú támogatással,
amelyről ma megállapodtunk, további lendületet adhatunk a magyar labdarúgás
felemelkedéséhez, és sokmillió, ifjú és felnőtt hazai futballrajongó számára
teremtünk megosztható élményeket”
– mondta Christopher
Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója.
A Telekom a
szponzorációs megállapodással nemcsak a válogatottak eredményességéhez járul
hozzá, hanem a labdarúgó
eseményeket aktívan követő, hobbiszinten vagy egyesületben focizó, továbbá a
tévé előtt szurkoló fiatalok és idősek számára is tartogat – a válogatottak
reménybeli sikerei mellett – lehetőségeket és meglepetéseket. A tervek között
szerepel az MLSZ-szel közösen országos,
több tízezer –labdarúgást egyesületben vagy iskolai keretek között
űző – gyermeket bevonó tornák és események megrendezése.
A Telekom és az MLSZ e
mellett tartalomszolgáltatással kapcsolatos együttműködést kialakítását is
tervezi a jövőben, amely a nemzeti válogatottak eseményeire épülve a Telekom
ügyfelei számára a mobil és a televíziós szolgáltatások három képernyős (tévé,
számítógép, mobiltelefon) kínálatában rejlő lehetőségeket aknázza ki.