Sajtóközlemények

X, Y, Z? A Telekom szerint van egy másik generáció is

Budapest, 2018. február 13. 11:00

X, Y, Z? A Telekom szerint van egy másik generáció is

  • Debütál a Telekom új márkaplatformja
  • Lépj előre a Mostba: a Telekom mindenkit bekapcsol a digitális világ nyújtotta lehetőségekbe

Most generáció – így nevezi friss kampányában a Telekom mindazokat, akiket nem hasonló koruk definiál, hanem az, hogy többet hoznak ki az internetből. A kampányt a DDB szállította.

Az új filmből kiderül, teljesen mindegy, hogy mikor született vagy hány éves, a net segítségével bárki többre lehet képes, legyen szó egyszerű kapcsolattartásról, okoskertészetről, digitális csillagvizsgálásról vagy éppen e-sportról. A Most generáció számára egy világ létezik, és az digitalizálódott, tele lehetőségekkel. Ők a pozitív változás nagykövetei.

A Most generációt és a Telekom hálózatát fókuszba helyező reklámfilm nem pusztán egy év eleji kampány első darabja, hanem egyszersmind a márka új, egész éves platformjának is a beindítója, amelynek központi gondolata a digitális optimizmus. A Telekom abban hisz, hogy a technológia a fejlődés pozitív motorja, így az előbbre lépés mind az egyén, mind a társadalom számára a digitális lehetőségek kihasználásában rejlik.

„Mint piacvezető szolgáltató eltökéltek vagyunk abban, hogy mindenkit bekapcsoljunk a digitális világ nyújtotta lehetőségekbe - a saját technológiai szintjének megfelelően. Maximális sebességű hálózatunkkal és digitális megoldásainkkal hozzásegítjük ügyfeleinket ahhoz, hogy az életük könnyebb, egyszerűbb, szervezettebb és élvezetesebb legyen” – mondta el Pereszlényi Zoltán, a Telekom lakossági marketingigazgatója.

Lépj előre a Mostba! – mondja a kampány fősora. Nem szükséges a jövőt várni, a digitális világ lehetőségei itt vannak karnyújtásnyira a jelenben. A Mostban mindannyian többre vagyunk képesek, új lehetőségek nyílnak meg előttünk, hogy mindenki részese lehessen annak a tüneményes kornak, amelyben élünk.

„Az a célunk, hogy senki ne maradjon ki a Mostból, használja ki a lehetőségeit, ezáltal hozza ki a lehető legjobbat magából. A Most Generáció egy attitűd, ezért kortól függetlenül mindenki beletartozik, aki nyitott hozzáállással éli az életét, aki kíváncsi az újdonságokra és mer belevágni új dolgokba”- mondta el Szabó Béla Attila, a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója, a Telekom új reklámszpotja kapcsán.

Érdekesség, behind the scenes: A filmben egy cameo erejéig felbukkan Rostás Dorina, a Buli Buli c. dallal nemrég berobbant 13 éves YouTube sztár, valamint Domoszlay ’koloRRR’ Ádám, profi e-sportoló is. Mindketten a Most generáció hiteles képviselői, hiszen mindketten élnek a digitális világ adta lehetőségekkel, és tehetségük, valamint kitartásuk mellett az internet segítségével lettek sikeresek.

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízói oldal
Megbízó: Magyar Telekom
Csoport kommunikációs igazgató: Szabó Béla 
Márkastratégia: Bödör András
Marketingkommunikációs szakértő: Moldván Ákos 
Külső kommunikáció: Zoltai Ildikó
Média: Kovács Krisztina

Ügynökségek:
Reklámügynökség: DDB
Kreatívigazgató: Galácz Karolina, Balogh Zsolt
Stratégia: Gál Sarolta
Client service director: Simon Detti
Digital & business transformation director: Ágoston László
Art director: Guilherme Somensato, Carlos Ramas, Fabiano Gomes
Szövegíró: Nagy Máté, Trencsényi Dániel,
Account: Balogh Timi, Palla Orsolya, Feke Nikolett
Producer: Kemenyiczki Alexandra, Juhász Nóra
Digitális projekt manager: Maul Zsófi

Médiaügynökség:
Wavemaker
Business unit director: Gurdon-Koros Edina
Digital Lead: Malonyai Károly
Communication Manager: Bak Béla

PR ügynökség:
UniomediaDeputy
Managing Director: Győri Krisztina
Senior Account Director: Kádár Andrea
Account Director: Szabó Hedvig

Produkció:
Produkciós cég: CineSuper Kft.
Producer: Mártonffy Zoltán
Rendező: Sós Bálint
Operatőr: Győri Márk és Rácz Dániel
Gyártásvezető: Maretics Kitti

Utómunka:
Vágó: Gothár Márton
Colorist: Stalter Anna
VFX: Focus Fox Deimanik Balázs