Sajtóközlemények
A Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
Budapest, 2019. április 15. 09:00
A Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
Idén hatodik alkalommal adták át a Randstad Employer Brand hazai díját, a Randstad Awardot, mellyel a legvonzóbb hazai munkáltatók
teljesítményét ismerik el. A világ egyik legnagyobb független munkáltatói márka-felmérés eredményeként a telekommunikációs
szektor különdíját a Magyar Telekom nyerte.
A felmérésből az is kiderült, hogy a fizetés és a munkahelyi légkör a két legfontosabb munkahelyválasztási szempont, de a fizikai elhelyezkedés és a munka-magánélet egyensúlya is egyre hangsúlyosabb szerepet kap. A válaszadók visszajelzésével összhangban a Magyar Telekom számos módon igyekszik építeni a munkahelyi kultúrát és ideális feltételeket biztosítani a munkavégzéshez. Többek között innovatív megoldásokkal támogatja a vállalat a kollégák rugalmas munkavégzését: a digitális eszközöknek és az egyes munkakörökben elérhető távmunka-lehetőségnek köszönhetően a munkavállalók maguk oszthatják be idejüket, a vállalat új székházát pedig a modern munkakörülményeknek megfelelően alakították ki, hogy a munkával töltött idő hatékonyan és értékesen teljen.A telekommunikációs terület a szektorok versenyében is jól teljesített, ugyanis a felmérésben résztvevők az IT és SSC (szolgáltató központok) mellett a telekommunikációs szektorban helyezkednének el legszívesebben.
A Randstad immár hatodik éve végez globálisan független felmérést a munkáltatói márkákról. A kutatás keretében a legnagyobb munkaadók és a különböző szektorok megítélése mellett a munkaerőpiac legfontosabb mozgatórugóit elemzik. A felmérés világszerte 32 országban zajlott, Magyarországon 6879 munkavállalót kérdeztek meg.
A Randstad Employer Brand Research 2019-es eredményei alapján a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyének járó díjat a Magyar Telekom nyerte. A díjat Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief HR Officere vette át, aki az elismerés kapcsán kiemelte: „Külön öröm és büszkeség számunkra ez a visszajelzés, hiszen az értékelés a hazai munkaerőpiac különböző szegmenseiből érkező munkavállalók véleményét tükrözi, mely megerősít minket abban, hogy munkáltatói márkaépítési stratégiánkkal jó úton járunk, valóban értékes, meglévő és leendő kollégáink számára is vonzó munkahelyet építünk.”