Sajtóközlemények
Lezárult a Magyar Telekom Csoport kreatív- és PR tendere
Budapest, 2019. május 27. 09:00
Lezárult a Magyar Telekom Csoport kreatív- és PR tendere
A Magyar Telekom Csoport
reklám- és PR ügynökségi tendere lezárult, a meghívásos tenderen a vállalat öt
ügynökséget választott ki. A Magyar Telekom és leányvállalatai kreatív és
kommunikációs feladatait a jövőben a Mito, a DDB, a Lounge Design, a Publicis
Groupe-hoz tartozó Saatchi & Saatchi, valamint az Uniomedia látja el.
A kétfordulós tenderfolyamat során a meghívott ügynökségi szereplőknek írásos tenderanyagot kellett benyújtaniuk, majd a vállalat szakmai bizottságának értékelése alapján továbbjutott ügynökségek prezentáción vehettek részt. A tender grémium a Magyar Telekom Csoport minden kommunikációs szervezetét, így a vállalati kommunikáció, márka- és lakossági kommunikáció, a T-Systems Magyarország és a Flip teljes szakmai vezetői körét, illetve Deutsche Telekom és a Magyar Telekom beszerzési szakértőit, valamint a Deutsche Telekom nemzetközi kommunikációért és a Telekom márkáért felelős felsővezetőit is magába foglalta.
„Összhangban a piaci kihívásokkal és a vállalatcsoport új kommunikációs megközelítéseivel, a tender kiírásával szándékunk az volt, hogy olyan kompetenciákat, megoldásokat hozzunk a kommunikációs folyamatba, amelyek gyors, társadalmilag fontos és releváns történetek fejlesztésében tudják segíteni a márkát és a hazai üzleti és kommunikációs célok teljesülését” – erősítette meg a tender célját Szabó Béla, a vállalat márkakommunikációs igazgatója.
A kiválasztott
öt ügynökség közül három, a DDB, a Mito és az Uniomedia már korábban is a
Telekom partnerügynöksége volt, a Lounge-dzsal és a Saatchi & Saatchival új
együttműködés veszi kezdetét. „A Magyar Telekom Csoport méretéből, a
célcsoportok, kommunikációs célok és kihívások sokrétűségéből adódóan fontos
szempontunk volt, hogy több, minőségi kreatív kommunikációs partnerrel közösen
működjünk együtt” – indokolta meg az ügynökségi kör bővülését Kutas István, a
Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója. A kiválasztott
ügynökségek különböző üzleti és kommunikációs fókuszok mentén egymással
szorosan együttműködve, a Magyar Telekom koordinációja alatt fogják végezni a
vállalatcsoport teljeskörű kommunikációs tevékenységét: a DDB, a Mito és a
Lounge integrált kommunikációs, Saatchi & Saatchi performance marketing, míg
content és PR megoldásokért elsősorban az Uniomedia és a Lounge felel a jövőben.
A kiválasztott ügynökségek a Deutsche Telekommal és a Magyar Telekommal
egyaránt szerződnek.