Sajtóközlemények
SZOBOSZLAI DOMINIKKEL TUNINGOL A MAGYAR TELEKOM
Budapest, 2024. március 13. 10:00
Hosszú távú együttműködést kötött a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya, a Liverpool középpályása, Szoboszlai Dominik és a Magyar Telekom. A megállapodás első lépéseként a válogatott sportoló és a Telekom arra biztatja a magyarokat, hogy a nehéz körülmények ellenére ne adják fel, hanem használják a bennük rejlő képességeket, azaz éljenek a “tuning” lehetőségével.
Az
elmúlt évek eseményei hatással voltak az emberek világlátására és
gondolkodásmódjára, mely a társadalomban is leképeződött. A tanult
tehetetlenség egy olyan mentális állapot, amely megrekedéshez, stagnáláshoz
vezethet, ahelyett, hogy a lehetőségek kerülnének előtérbe. A Magyar Telekom
arra hívja fel a figyelmet, hogy mindenkiben megvan az a képesség, hogy a saját
életének az alakítója legyen. Ehhez pedig apró lépesek is elegendőek, melyek az
élet különböző területeit jobbá teszik, azaz tuningolják.
A Telekom kiemelten fontosnak tartja ezt az üzenetet, illetve az ezzel kapcsolatos viselkedésváltozást, ezért egy olyan partnert keresett, aki hitelesen tudja megszólítani az országot és személyiségével, életútjával maga is megtestesíti mindezt. Így esett a választás a magyar labdarúgó válogatott csapatkapitányára, Szoboszlai Dominikre.
„A sportra és a digitalizációra egyaránt igaz, hogy konzisztens lépésekkel fejlődhetünk. Szoboszlai Dominik példája megmutatta az egész világnak, hogy magyarként is el lehet jutni a topligáig, elszántsággal és kitartással minden akadály leküzdhető. Együttműködésünk révén arra szeretnénk inspirálni az embereket, hogy bízzanak magukban, és tegyék meg a céljaik felé vezető első lépéseket, mert képesek rá” – fogalmazott Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója.
A Magyar Telekom évek óta a változó világhoz és az ügyfelek igényeihez alakítja a szolgáltatás- és termékkínálatát, üzlettereit és ügyfélkiszolgálását. A vállalat küldetésének tekinti a magyar társadalom digitális fejlesztését és azt, hogy megmutassa, miként lehet a technológiát úgy használni, hogy az az embereket előre vigye és a hétköznapokat segítse. Ez a törekvés maga a tuning, ami a mostani reklámkampány fő motívuma: kis változtatás is elég ahhoz, hogy előre lépjünk, legyen szó az élet bármely területéről.
„ A kampánnyal a lakosságnak szeretnénk üzenni, hogy ne adják fel, képesek elérni a céljaikat. Hiszünk a kommunikáció erejében és úgy gondoljuk, hogy egy olyan nagy márkának, mint a Magyar Telekomnak társadalmi felelőssége, hogy támogassa, inspirálja az embereket. A hosszú távú célunk az, hogy a digitalizáció segítségével tuningoljuk Magyarországot: támogatást, digitális jóságokat adjunk az ügyfeleknek, melyekkel jobbá tehetik az életüket” – tette hozzá Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Szoboszlai
Dominik, akinek ez az első reklámfilm szereplése, kiemelten fontosnak tartja,
hogy egy olyan ügy mellé áll, amelyben példát és motivációt tud adni az
embereknek:
„Nagyon
örülök, hogy én lehetek ennek a kampánynak az arca és hogy ezzel indul a több
éves együttműködésem a Magyar Telekommal. Ez egy olyan üzenet, amihez nagyon
őszintén tudok csatlakozni. Egyben jó lehetőség is számomra, hogy szólhatok a
magyar emberekhez, és biztathatom őket arra, hogy vegyék észre a lehetőségeket
a saját életükben. Ahogy ők hisznek bennem, úgy én is hiszek bennük, hogy
képesek elérni az álmaikat “
– fejtette ki Szoboszlai Dominik.
A reklámfilm forgatásán készült exkluzív videó IDE kattintva érhető el.
A reklámfilm 2024. március 15-től kerül a televíziókban adásba.