Elérhető szolgáltatás opciók:
QoS opció
A MultiFlex szolgáltatás - külön szolgáltatói QoS beállítások nélkül is - alkalmas a LAN adatátvitel mellett hangforgalmat, vagy multimédiás forgalmat tartalmazó Ethernet keretek továbbítására. Az előfizető igénye alapján a Magyar Telekom segítségével is biztosítható az ügyfélhálózati csatlakozáson a priorizált forgalom átvitelének elsőbbsége, illetve védelme a nem priorizált forgalommal szemben.
A QoS szolgáltatás keretében a Magyar Telekom megosztja a szolgáltatás hozzáférési ponton beállított portsebességet a három prioritási osztály között. A megosztás úgy történik, hogy az első prioritási osztályba tartozó forgalom számára a portsebesség 75%-ig a második prioritási osztályba tartozó forgalom számára a portsebesség 17%-ig biztosított az elsőbbségi átvitel. Az ilyen besorolással a portra érkező összesített forgalom, a fenti értéket nem meghaladó sebesség mértékéig nem torlódhat. A fenti beállítás nem jelent sebesség korlátozást, mert a priorizált vagy a priorizálatlan forgalom, a másik teljes hiánya esetén kitöltheti a teljes portsebességet.
Prémium opció
A MultiFlex szolgáltatás valós (nem csupán üzleti kockázat vállaláson alapuló) növelt SLA paraméterekkel rendelkező verziója.
- Növelt rendelkezésre állás: A szolgáltatás éves átlagos rendelkezésre állása az előfizetői hozzáférési pontokon 99,75% (alap esetben 99,5%).
- Csökkentett hibaelhárítási idő: Minőségi panasz hibaelhárítási ideje: 10 óra (alap esetben 14 óra).
- Professzionális szolgáltatás üzembe helyezés: Vég-vég mérésekkel ill. annak jegyzőkönyvezésével kiegészített üzembe helyezés.
- Gyors(abb) létesítés: a létesítési idő (az igény megjelenésétől a létesítés befejezéséig eltelt, szolgáltatótól függő munkanapok száma) a MultiFlex Prémium esetén nem haladhatja meg a 15 napot az összes azonos típusú vonal 80%-ánál, (alap esetben 30 munkanap).
Redundancia opció
A Redundancia opció a magasabb megbízhatóságot biztosító szolgáltatás igénybevételének lehetőségét kínálja. A redundanciát biztosító előfizetői hozzáférésben az access útvonalak eltérő közegen és/vagy nyomvonalon kerülnek kiépítésre.
Az opció emelt minőségi szintjére vonatkozó értékek az alábbiak:
- Szolgáltatásnyújtási idő: 24 óra × 365 nap
- Csökkentett hibaelhárítási idő: 99,9%
- Proaktív hibaelhárítás: igen
- Hibaelhárítás max. ideje teljes végponti kiesés esetén: 8 óra