Telefon + Internet + Adatkommunikáció + Alközpont + Biztonság: mindez akár egy telefonvonal áráért!
Bővítettük az IPsound+ szolgáltatáshoz igénybe vehető eszközpalettát! Saját igényeidre szabva Cisco és OneAccess eszközök közül választhatsz!
A Telekom egy kézből kínálja a hang-, adat- és internetszolgáltatást. A megoldáshoz igény esetén – szintén havi díjas formában – IP-alközponti, IT-biztonsági és WLAN (vezeték nélküli külső-belső hálózat) funkciókat is biztosítunk az erre a célra telepített eszközök segítségével. A szolgáltatás a Telekom kis- és középvállalatoknak szóló, IP-technológián alapuló hangajánlata.
A szolgáltatás igénybevételével munkatársaid számára megoldottá válik:
- a telefonálás – kedvező percdíjakkal és a kapcsolási számok megtartásával,
- Internet elérés - garantált és megegyező le- és feltöltési sebességgel,
- adatkommunikáció a telephelyek között – teljesen független az Internet eléréstől, így a vállalatod levelezése, vállalatirányítási rendszere, fájlszervíze zavartalanul üzemelhet 0-24h-ig garantált sávszélesség mellett.
Továbbá vállalatod számára biztosítható:
- Alközponti funkció - amely révén a telefonálás még komfortosabbá válik – főnök/titkári funkciók, átirányítások, 3 résztvevős konferencia, stb.
- IT biztonság – ami vállalati informatikai hálózatodat védi az elsősorban az Internet felől érkező illetéktelen behatolási kísérletektől, támadásoktól – tűzfal és behatolás detektáló/megelőző funkció.
- WLAN - vezeték nélküli számítógépes hálózat közvetlenül csatlakoztatható – WiFi technológia.
- Központi kezelő, ami hangbemondással és rugalmasan definiálható menüstruktúrával segíti célba juttatni a hívásokat (hívássorolás, hangbemondás, választható menüpontok, közvetlen mellék-választás)
- Hangposta, ami biztosítja, hogy a fontos hívások mindig eljussanak a hívott félhez.
- Igényeidhez illeszkedően Cisco vagy OneAccess IP alapú eszközpaletta.
mindezt havi díjas formában, beruházás nélkül!
Kinek ajánljuk az IPsound+ szolgáltatást?
- Azon egy vagy több telephellyel rendelkező kis- és középvállalatoknak, amelyek már megismerkedtek az IP-alapú adatátviteli szolgáltatások előnyeivel, vagy nyitottak annak használatára.
- Olyan cégeknek, amelyek a külső hálózaton felüli funkciók menedzselését, konfigurálását is külső szolgáltatóra bízzák, azonban belső hálózatuk menedzselését továbbra is saját maguk szeretnék megoldani.
- Azoknak a vállalatoknak, amelyek a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges berendezést a működési költségekből havi díjas formában kívánják finanszírozni.
Milyen előnyökkel jár a szolgáltatás igénybevétele?
- Vállalatod csak egyetlen szolgáltatóval áll kapcsolatban, amikor a hang-, adat- és internetszolgáltatást igénybe veszi.
- Biztonságos kommunikáció az ügyfelekkel és az üzleti partnerekkel.
- Illeszthető a meglévő hálózati infrastruktúrához.
- Nincs beruházási költség.
- Kedvező percdíjak:
- saját hálózaton belül 0 Ft,
- a Telekom IP alapú hangszolgáltatást használó valamennyi vállalkozás, intézmény között nettó 1 Ft/perc,
- belföldi vezetékes hívásokért (helyi és távolsági) egységesen nettó 5 Ft/perc,
- valamennyi belföldi mobil hívásért egységesen nettó 40 Ft/perc.
- Ha a teljes IP alapú megoldás kialakítása mellett döntesz, akkor vállalatodnak az eddigi kettő helyett csak egyetlen hálózati infrastruktúrát kell fenntartanod, így költséget takaríthatsz meg.
- IP telefonok használatával a telefonálás kiváló hangminőség mellett még kényelmesebbé tehető.