Üzleti vezetékes előfizetéseket érintő fontos tájékoztató!

⁣Üzleti vezetékes előfizetésednek számlázásával kapcsolatos információkat olvashatsz ezen az oldalon. Kérjük, szánj rá 5 percet.

Mi változik?

⁣2025. december 1-től⁣ megújítjuk üzleti vezetékes szolgáltatásaink (telefon, internet, TV) számlázási rendjét, és a havidíjak eddigi előre számlázásáról áttérünk az átláthatóbb, utólagos számlázásra.

⁣Mit jelent ez a változás számodra?

A legfontosabb, hogy az átállásnak köszönhetően bár ⁣2025. decemberében is fogsz tőlünk számlát kapni⁣ az üzleti vezetékes szolgáltatásokról, de ebben a hónapban befizetési teendőd csak akkor lehet⁣ha a számla forgalmi díjakat is tartalmaz vagy november során szerződést módosítottál.

Mit kell tenned?

A változással kapcsolatban nincs külön teendőd.

⁣Hogyan valósul meg az átállás?

Az átállást a következő lépésekben valósítjuk meg.

  • 2025. november: Még a megszokott rend szerint kapod meg számládat, amely a novemberi havidíjakat és az októberi forgalmi díjak⁣at tartalmazza.
  • 2025. december: Ebben a hónapban nem számlázunk havidíjakat az üzleti vezetékes szolgáltatásokra vonatkozóan, csak a novemberi forgalmi díjak, illetve az esetleges novemberi szerződésmódosítás miatti havidíj korrekciók jelennek meg a számlán, melyet vagy postán kézbesítünk neked, vagy az alábbi linken tekintheted meg Telekom fiókodba belépve a Számlák menüpontban: Belépés online ügyintézéshez – Telekom. Kérjük, amennyiben számlád forgalmi díjat tartalmaz, azt a megszokott módon egyenlítsd ki. 
  • 2026. január: Megérkezik az első, ⁣már teljes mértékben utólagos elszámolású számla, amely a ⁣decemberi havidíjakat, valamint a decemberi forgalmi díj⁣akat fogja tartalmazni.
  • 2026. februártól: A számlázás az ⁣új, egyszerűsített rend szerint folytatódik. Minden hónapban a megelőző hónap teljes havidíjait és forgalmi díjait számlázzuk, így pénzügyeid követhetőbbé válnak.

Kérdések-válaszok