Mi változik?
2025. december 1-től megújítjuk üzleti vezetékes szolgáltatásaink (telefon, internet, TV) számlázási rendjét, és a havidíjak eddigi előre számlázásáról áttérünk az átláthatóbb, utólagos számlázásra.
2025. december 1-től megújítjuk üzleti vezetékes szolgáltatásaink (telefon, internet, TV) számlázási rendjét, és a havidíjak eddigi előre számlázásáról áttérünk az átláthatóbb, utólagos számlázásra.
A legfontosabb, hogy az átállásnak köszönhetően bár 2025. decemberében is fogsz tőlünk számlát kapni az üzleti vezetékes szolgáltatásokról, de ebben a hónapban befizetési teendőd csak akkor lehet, ha a számla forgalmi díjakat is tartalmaz vagy november során szerződést módosítottál.
A változással kapcsolatban nincs külön teendőd.
Az átállást a következő lépésekben valósítjuk meg.
Nem. Ez a változás kizárólag a számlázás időpontját érinti. A díjak elengedésére nem kerül sor, csupán a havidíjak befizetésének esedékessége tolódik.
Ez a változás végleges.
Nem. A mobil szolgáltatásaidnak számlázását semmilyen módon nem befolyásolja a változás.
Nem. Meglévő szerződésed egyéb feltételei, beleértve a hűségidőt is, változatlanok maradnak. A számlázási rend módosítása nem biztosít felmondási jogot.
Igen. A pontos könyveléshez érdemes a könyvelődet tájékoztatni.
Ha novemberben csomagot váltasz, akkor a régi és az új csomagod időarányos havi díja a decemberben elkészülő számládon látszik majd, mert a még tárgyhavi számlázással előre kiszámlázott novemberi havidíjakat a decemberi számlán korrekciózzuk.
A fizetési határidőt nem befolyásolja a változás. Amennyiben a decemberi számlán keletkezik befizetendő összeg, azt az eddigieknek megfelelő fizetési határidővel kell kiegyenlíteni.
A lakossági mobil és vezetékes továbbá az üzleti mobil szolgáltatások utólagos számlázásúak. Az üzleti vezetékes szolgáltatások ez alól eddig kivételt képeztek és az előfizetési díjak tárgyhavi számlázásúak voltak. Januártól kezdve az üzleti vezetékes szolgáltatásokat is úgy fogjuk számlázni, mint a többi szolgáltatást, megkönnyítve a számlákkal kapcsolatos ügyintézést.
Nem szükséges. A csoportos beszedési megbízás azt teszi lehetővé, hogy a Telekom által kiállított számla alapján benyújtott terhelést a bankod teljesítse. Amennyiben decemberben nincsenek számlázott tételek, nem lesz befizetendőd, és ezáltal nem lesz terhelés sem, ugyanakkor januárban már érkezni fog a terhelés a korábbiaknak megfelelően.
A következő havi számlába automatikusan beszámítjuk.
A december havi forgalmi díjjal azonos módon kell kezelni a 2026.január hónapban kapott decemberi havi díjat is tartalmazó számlát.
Az októberi számlában számlavégi üzenet formájában történt értesítés. Továbbá e-mailben és/vagy SMS-ben is tájékoztattuk ügyfeleinket a változásról.
A féléves és éves díjazású szolgáltatásokat nem érinti a változás, azok számlázása a megszokott módon történik.
Nem lesz.
Minden számla a Telekom Fiókban érhető el. Amennyiben nincs Telekom Fiókod, akkor ezen a linken tudsz regisztrálni: https://www.telekom.hu/belepes/
Ez a változás az összes havi számlázású üzleti vezetékes szolgáltatásra vonatkozik, nincs lehetőség egyedi kezelésre.
Nem, a készülék részlet számlákat a eddigi módon kell rendezni.
Amennyiben üzleti típusú TV előfizetést veszel igénybe (pl. Nyilvános TV díjcsomagok), akkor azokat is érinti a változás. Ha lakossági típusú TV előfizetésed van, akkor azokat már most is utólagos számlázással kezeljük, így abban változás nem lesz.
Az első számlát decemberben kapod meg a forgalomi díjról és a tört havidíjról az érintett szolgáltatás esetében.
Igen, amennyiben teljesíted az e-Pack kedvezmény feltételeit, úgy annak érvényesülésében nem lesz változás.
Nem változnak.
Nem. Ugyanúgy érvényesítjük a decemberi kedvezményt is, csak 1 hónappal később, amikor a decemberi havidíjat számlázzuk.