Gyors és egyszerű ügyintézés

Az új felületet úgy terveztük, hogy gyorsan és egyszerűen intézhesd ügyeidet és egy jobb digitális élményt nyújthassunk számodra.

A megújulás több fázisban valósul meg, online felületünket folyamatosan fejlesztjük és egyre több funkcióval gazdagítjuk.

Miben segítenek a változások?

Létrehozunk egy ügyfélválasztót, így mostantól elkülönítve kezelheted lakossági és céges előfizetéseidet, számláidat. Ehhez más teendőd nincs, mint a belépést követően a legelső lépésben kiválasztani, hogy kinek a nevében intéznéd aktuális ügyeidet. A választást követően csak a kiválasztott céged szerződéseit és számláit láthatod, nem keverednek a különböző előfizetéseid. Ha szeretnéd lakossági előfizetésed vagy másik cég ügyeit intézni, bármikor visszatérhetsz az ügyfélválasztóra.

Minden oldalon egységes felső, vízszintes menü biztosítja számodra az egyszerű tájékozódást a menürendszerben, mely minden képernyőszélességen jól látható.

Az átláthatóság és az érthetőség fokozása érdekében néhány funkció más menüpont alá került. Bár hiszünk benne, hogy most minden könnyebben megtalálható, mint korábban, de aki már hozzászokott a korábbi navigációhoz, most tapasztalhat némi nehézséget.

Mit jelent ez?

Az Egyebek menüpont alá került:

  • Kapcsolatfelvétel
  • SIM aktiválás, szüneteltetés
  • Magán telefonszám céges flottába mozgatása
  • Kedvezmények, hívásszűrések beállítása
  • Tömeges üzenetküldés lehetősége
  • Riportok

Csoportosítottuk előfizetéseidet szolgáltatás típus szerint. Külön blokkban találod meg a mobil-, vezetékes-, IT és M2M szolgáltatásaid.

Mostantól az új keresővel könnyebben megtalálhatod a kívánt előfizetésed. Bármit is írsz a keresőmezőbe – legyen az hívószám, irányítószám, település vagy utcanév –, 3 karakter beírását követően azonnal listázza a felület a lehetséges találatokat.



Egyszerűsítettük a számlaletöltést, és akár több számlát is le tudsz tölteni egyszerre.

A számlák könnyű megtalálása érdekében megújítottuk a számlák szűrését és keresését. Szűrhetsz időszakra, folyószámlára, de akár kereshetsz számla típusra vagy számla sorszámra is.



Hogyan tudsz regisztrálni az üzleti ügyintézéshez?

1. Töltsd le a Telekom Ügyintézői nyilatkozatot, majd töltsd ki annak a személynek az adataival, akinek az online ügyintézéshez teljeskörű meghatalmazást szeretnél adni.

2. Az alábbi dokumentumokat küldd el az uzleti@telekom.hu e-mail-címre:

  • a kitöltött és cégszerűen aláírt Telekom Ügyintézői nyilatkozatot
  • az aláírási címpéldány és cégkivonat másolatát.

3. A nyilatkozat feldolgozását követően automatikus értesítést küldünk a nyilatkozatban megjelölt kapcsolattartói e-mail-címre, ami tartalmazza a regisztrációhoz szükséges egyedi linket.

4. Kattints az e-mailben található "Regisztrálok" gombra, és végezd el a Telekom ügyintézői regisztrációt.

Ki a Telekom Ügyintéző?

A Telekom ügyintéző az a magánszemély, aki az üzleti ügyfél meghatalmazása alapján jogosult intézkedni valamennyi ügyfél-kiszolgálási csatornán (online rendszerek, üzleti ügyfélszolgálat, Telekom üzletek) a Magyar Telekom szolgáltatásaival és termékeivel kapcsolatban. Jogosult az ügyfél nevében a Szolgáltató által forgalmazott eszköz, előfizetés és szolgáltatás megrendelésére, lemondására, módosításra, továbbá ügyfélszolgálati, illetve a számlával kapcsolatos ügyekben való eljárásra.

Telekom Fiók

Online felületeinket regisztrációt követően, az általad választott, e-mail-cím vagy telefonszám által azonosított Telekom fiók segítségével érheted el. Ha még nem rendelkezel Telekom fiókkal, az üzleti regisztráció során létrehozzuk neked. Ha már van Telekom fiókod, a regisztráció során a belépési azonosító megadásával automatikusan meglévő fiókodba léphetsz be és ahhoz kapcsolhatod hozzá jogosultságaidat.

A regisztrált Telekom fiókkal tudsz belépni a Telekom alkalmazásba és a Telekom webes önkiszolgáló felületeire is.

ico_telekom_app_84.svg

Töltsd le a Telekom alkalmazást és kezeld előfizetéseidet mobilodon is!

Amennyiben elakadtál a regisztráció során, itt találsz segítséget: