Intézd könnyen, gyorsan, kényelmesen az üzleti ügyeid a 1400-ás hívószámon a nap 24 órájában elérhető Önkiszolgáló ügyfélszolgálaton!
A 1400 hívása valamennyi belföldi hálózatból díjmentes.
Intézd könnyen, gyorsan, kényelmesen az üzleti ügyeid a 1400-ás hívószámon a nap 24 órájában elérhető Önkiszolgáló ügyfélszolgálaton!
A 1400 hívása valamennyi belföldi hálózatból díjmentes.
Ügyfélszolgálati telefonszámunk hívása előtt az alábbi hívásforgalmi terheltség alapján megtervezheted hívásod időpontját, hogy minél kevesebb időt kelljen várakozással töltened.
Amennyiben nem rendelkezel ügyfélmenedzserrel és a hívásod időpontjában mégsem kerülsz rövid időn belül ügyintézőhöz, lehetőséged van visszahívást kérni, amit az automata ügyféltájékoztató rendszerünk ajánl fel.Ha elfogadod, ügyintéző munkatársunk maximum 3 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.
Kép leírása: Ügyfélszolgálatunk terheltsége
A 1400-ás telefonszámon automata önkiszolgáló felület fogadja a hívásod.
Nyomógombos menürendszer esetében válassz a keresett témakörnek megfelelően a felkínált menüpontok közül. Bizonyos esetekben pedig Vandával, a virtuális asszisztensünkkel tudsz hívást folytatni.
Vanda képes megérteni a szabadon megfogalmazott ügyintézési igényedet, pontosító kérdéseket tesz fel neked és a megfelelő kollégánkhoz irányít, bizonyos esetekben pedig ő segít neked az ügyintézésben. Még hívás előtt elolvashatod a használatával kapcsolatos hasznos tanácsokat.
Egyedi kiszolgálásban érintett ügyfeleink Vanda nélkül egyedi ügyfélkód megadása után tudnak ügyintézőhöz jutni.
Ez az azonosító lehet MT ügyfélazonosító, telefonszám és adószám is.
A minél gördülékenyebb ügyintézéshez először is tudnunk kell, hogy mobil vagy vezetékes internet-, telefon vagy TV szolgáltatásoddal kapcsolatban kéred a segítségünket. Ezt elő tudod segíteni a megfelelő azonosító beírásával.
Telefonos ügyintézéskor, megrendelés, beállítások vagy bizalmas információk esetén azonosításra is szükség van:
Telefonos ügyintézéskor hűségidő hosszabbítás vagy kapcsolattartói adatok beállítása és módosítása vagy bizalmas információk esetén azonosításra is szükség van: céges adatokkal és az aláírásra jogosult személyes adataira.
A szolgáltatásnyújtásához, panaszkezeléshez és hibabejelentésekhez kapcsolódóan, minőségirányítás, folyamatjavítás, a szolgáltatások minőségének ellenőrzése, elemzése, valamint oktatás céljából a telefonos ügyfélszolgálati hívásokról készült hangfelvételekből automatikusan elektronikus leiratokat készítünk. A leiratok a szolgáltatásokhoz kapcsolódó probléma- és panasztípusokkal, ügyfélszolgálati folyamati kérdésekkel kapcsolatos kulcsszavak alapján szűrésre és csoportosításra kerülnek, majd az adott problémára, fejlesztendő témára vonatkozó részeket elemezzük és tanulságokat vonunk le, illetve feladatokat fogalmazunk meg a szolgáltatások, panaszkezelési, ügyfélszolgálati folyamatok fejlesztése, illetve az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak oktatása érekében. Az eredményeket szükség esetén felhasználjuk egyedi bejelentések, hibajavítások, panaszok megoldásában. Az érintettek személyes tulajdonságainak megfigyelése és elemzése, illetve profilalkotás nem célja az adatkezeléseknek. A Magyar Telekom által végzett adatkezelésekről részletes tájékoztatást tartalmaznak az alkalmazandó Általános Szerződési Feltételek: https://www.telekom.hu/rolunk/szolgaltatasok/aszf
Intézd ügyeidet egyszerűen, gyorsan és sorban állás nélkül a mobilodon a Telekom alkalmazással.