

Gyakran dolgozol vonaton, kávézókban, repülőn? Nem kell Wi-Fi-t keresned vagy a saját mobilnetet megosztanod, mert MultiSIM-es eszközödet bárhol, bármikor használhatod!
A MultiSIM-mel nem kell többet cserélgetned a SIM-eket! Ráadásul eSIM-es eszközökben is használható.
Ezentúl nem kell a telefonodat magaddal vinned sportoláskor. A MultiSIM-mel okosórádon is indíthatsz és fogadhatsz hívásokat, amikor szeretnéd.
Előfizetésenként maximum 3 db MultiSIM-et tudsz igénybe
venni.
Üzleti Mobil L (2025) előfizetésedhez féláron.
Üzleti Mobil XL (2025) előfizetésedhez díjmentesen tudod igénybe
venni az Üzleti MultiSIM-et.
Ajánljuk okosórához, tablethez, laptophoz és egyéb személyes
eszközhöz, amibe SIM-kártyát lehet tenni.
Fontos tudnivaló
Üzleti Mobil (2025) díjcsomagok esetében a MultiSIM-re vonatkozó
feltételek és díjak eltérhetnek, részletek az ÜÁSZF 2. sz. mellékletében. Ha Üzleti Mobil (2025) díjcsomagra váltasz, akkor már az
egységes MultiSIM-et rendelheted meg. ->ezt már a lakossági previewról
vettem át.
Lakossági ügyfél vagy? További információ

Termék tulajdonságok.
Ár és konstrukció.
0 Ft kezdőrészlettel
9291 Ft × 22 hó
Össesen: bruttó 204 394 Ft
Összevont szolgálatásaid nettó 86 161 Ft költési szint esetén Vállalkozói készülékkedvezménnyel, a vásárláshoz tartozó nettó havi díj szintre vállalt 2 éves határozott idővel.

Termék tulajdonságok.
Ár és konstrukció.
0 Ft kezdőrészlettel
00 Ft × 22 hó
Összesen: bruttó 00 Ft
Összevont szolgálatásaid nettó 84 836 Ft költési szint esetén Vállalkozói készülékkedvezménnyel, a vásárláshoz tartozó nettó havi díj szintre vállalt 2 éves határozott idővel.
Ismerd meg az Üzleti MultiSIM-et!
Miért használd okosórában az Üzleti MultiSIM-et?
Üzleti MultiSIM kártyákra abban az esetben érkeznek meg a Fő SIM-kártyára küldött üzenetek, amennyiben az Üzleti MultiSIM kártyát kezelő készülék internet alapú üzenetküldést használ:
Hagyományos SMS üzenet kezelés esetében az Üzleti MultiSIM kártyát kezelő eszköz abban az esetben fogad üzeneteket, ha az üzenet címzettjeként az Üzleti MultiSIM kártya technikai hívószáma van megjelölve, vagyis a Fő SIM-kártyára küldött üzenetek a mellék SIM-kártyákra nem érkeznek meg.
A Fő és Üzleti MultiSIM kártyákat kezelő készülékek aktív bluetooth kapcsolata esetében az üzenetek az eszközök közötti kommunikációs beállítások függvényében kerülnek kézbesítésre.
Minden esetben az üzenetek fogadásához az Üzleti
MultiSIM-et kezelő eszköznek SMS üzenetek fogadására és küldésére alkalmas eszköznek kell lennie.
MMS üzenetek fogadása kizárólag akkor lehetséges a Fő SIM-kártyát és Üzleti
MultiSIM kártyát kezelő készülékek aktív bluetooth kapcsolatban állnak, egyéb esetben nem lehetséges.
SMS küldése az Üzleti MultiSIM kártyát kezelő készülékről is lehetséges, amennyiben az képes az üzenet küldésre és fogadásra.
Üzenet küldése esetén az üzenet címzettje az Üzleti MultiSIM kártya hívószámát fogja látni, mint küldő fél, nem pedig a Fő SIM kártyához tartozó hívószámot.
A küldött üzenetek díja a Fő előfizetés számláján, az előfizetés díjszabásával megegyezően kerül kiírásra. Külön számla nem keletkezik.
Üzleti MultiSIM kártyáról az egyazon előfizetéshez tartozó Fő SIM és további Üzleti MultiSIM kártyát kezelő készülékekre az üzenetküldés nem lehetséges.
Amennyiben az emeltdíjas üzenetküldés tiltva van a Fő SIM kártyán, úgy az Üzleti MultiSIM kártyákról sem lehetséges emeltdíjas SMS üzenetek küldése. Egyes eszközök esetében annak ellenére, hogy az üzenetek fogadására képes, a küldési és fogadási logika eltérő lehet annak függvényében, hogy az üzenetek kezelését az egyes készülékeken milyen üzenetküldő alkalmazás kezeli. A segélykérő SMS/MMS küldése (104, 105, 107, 112 irányokba) bármely SIM-kártyáról, azaz Üzleti MultiSIM-ről is kezdeményezhető.
Bármely SIM-kártyán lehetséges az adatforgalmazás, akár párhuzamos használat is. Az összevont adatforgalmat a Fő és Üzleti MultiSIM(ekre) a Telekom alkalmazásban követheted nyomon.
Csak a Fő SIM esetében lehetséges Mobilvásárlás, illetve csak a Fő SIM-kártyára érkeznek meg az SMS alapú értesítések (pl. adatforgalmi értesítő SMS stb.).
Harmadik feles partnerek szolgáltatásainak Telekomos előzetésen keresztüli kifizetése az Üzleti MultiSIM kártyákról nem lehetséges.
Bármely SIM-kártyáról indíthatsz hívást a segélyhívó számokra (104, 105, 107, 112 irányok).
Az Üzleti MultiSIM szolgáltatásba bevont SIM-kártyákat tartalmazó eszközről indított hívások adatai elkülönülten, míg az adatforgalmazásra vonatkozó adatok az előfizetésbe bevont Fő- és Mellék SIM-kártyákra vonatkozóan összevontan láthatod.
Tandem SIM
Az Üzleti
MultiSIM szolgáltatás a Tandem SIM szolgáltatást kizárja, egyidejűleg nem veheted igénybe.
Költségkontroll opció
Az Üzleti
MultiSIM szolgáltatással egyidejűleg nem veheted igénybe.
Lopás, elvesztés esetén bármelyik SIM-kártya önállóan is letiltható. A Mellék SIM-kártya/kártyákletiltása a Fő SIM-kártya működését nem befolyásolja, viszont, ha a Fő SIM-kártyakerül letiltásra, a szolgáltatás a Mellék SIM-kártyákon sem lesz elérhető.
A jogkövetkezmények a Fő- és a Mellék SIM-kártyákra, illetve az ezeket tartalmazó eszközökre is alkalmazásra kerülnek.
Fontos, hogy ezek a szabályok nem vonatkoznak a különböző internet alapú alkalmazásokon keresztül (pl. Messenger) bonyolított hívásokra!
Javasoljuk, hogy használat előtt alaposan olvasd át az Általános szerződési feltételekben a 2 sz. mellékletekben a szolgáltatás részletes leírását tartalmazó információkat.