Hogyan tudsz belépni az Üzleti Önkiszolgáló Portál felületére?
Kattints ide, hogy megtekintsd részletes útmutatónkat a belépés menetével kapcsolatosan.
Egyenlegek, szolgáltatások
Az Üzleti Önkiszolgáló Portálon keresztül az Egyenlegek, Szolgáltatások menüpontban megtalálod a mobil előfizetésedre vonatkozó adatforgalmi, hívás és szerződéses adatokat. A szolgáltatások és beállításoknál pedig a főbb szolgáltatás kategóriák melletti lefelé mutató nyílra kattintva tudod a szolgáltatásokat, beállítani, megrendelni, lemondani. Itt tudsz rendelni eseti és havonta megújuló vagy EU roaming helyzetben is felhasználható Extra Adatot előfizetéseidhez!
Az Üzleti önkiszolgáló Portálon keresztül kezelhetsz csoportokat, profilokat, megtekintheted a szolgáltatások beállításának állapotát, aktiválhatod és felfüggesztheted SIM kártyádat és magánflottát mozgathatsz át céges flottába.
A Telekom Alkalmazásban válaszd ki az előfizetésed és tudsz rendelni Kiegészítő szolgáltatásokat és a További beállításokban menedzselheted Híváskezelő szolgáltatásaidat.