Telephely áthelyezése költözés esetén

Összegyűjtöttük számodra az áthelyezéssel kapcsolatos tudnivalókat, meglévő Telekom szolgáltatásaidat magaddal viheted.

M10-koltozol.svg
m17_uj-cim-ikon6.svg

Új cím, új lehetőségek?

Nézd meg, hogy az új címen milyen Vezetékes Telekom szolgáltatást érhetsz el!

Költözés esetén ne felejtsd el mobil szolgáltatásod számlázási címét átíratni az új címre!

Hol intézheted az átírást?

rendeles_szemelyesen.svg

Személyesen, időpontfoglalással

Üzletkereső
ico_1400_84x84.svg

Telefonon a 1400-s telefonszámon

hívom
ico_kiegeszito_szolgaltatasok_84.svg

Add meg elérhetőségedet, visszahívunk

Megadom

Jó, ha tudod!

Annak érdekében, hogy számláidat mindig időben, és tartózkodási helyedtől függetlenül megkapd, javasoljuk, hogy regisztrálj az Elektronikus számla szolgáltatásunkra vagy a Díjnet oldalára.

Az ügyintézés menete

A szolgáltatások áthelyezését a 1400-ás ügyfélszolgálati számon, ügyfélszolgálaton kérheted.

Az igény benyújtását követően felmérésre kerül, hogy az új címen ugyanezen csomag létesíthető-e.

Amennyiben nincs műszaki akadálya az áthelyezésnek, kollégáink 30 napon belül létesítik a szolgáltatást az új telephelyen.

A kiegészítő szolgáltatások (hangposta, hívásátirányítás) módosítása telefonon is intézhető.

Hol intézheted az átírást?

rendeles_szemelyesen.svg

Személyesen, időpontfoglalással

Üzletkereső
ico_1400_84x84.svg

Telefonon a 1400-s telefonszámon

hívom
ico_kiegeszito_szolgaltatasok_84.svg

Add meg elérhetőségedet, visszahívunk

Megadom

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt 1-2 héttel keress meg minket a fenti elérhetőségek egyikén.

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

Még az egyezetetés során ellenőrizzük, hogy az új címen elérhető-e a jelenlegi szolgáltatásod:

  • Ha ugyanazok a díjcsomagok érhetők el: változatlan feltételekkel tudod áthelyeztetni a szolgáltatásaidat, azaz változatlan minőségben és áron használhatod.
  • Csak kisebb díjcsomag érhető el: Ha kéred, ilyenkor is bekötjük az elérhető szolgáltatást, de lehetőséged van az áthelyezéstől elállni is. Ilyenkor a régi címen tovább szolgáltatunk, melyet lemondhatsz.
  • Ha nem tudunk szolgáltatást biztosítani az új címen: akkor a szolgáltatás átírása vagy lemondása közül választhatsz.

Már az új telephelyed keresésekor te is megnézheted oldalunkon, hogy milyen szolgáltatás lesz majd számodra elérhető és megfelelő.

Időpontot egyeztetünk.

Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas a szolgáltatás beszerelése.

Az új címen bekötjük, a régi címen pedig megszüntetjük a szolgáltatást.

Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást. Ezzel egyidejűleg a régi címen megszűnik a szolgáltatás.

Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet(pl. modem, set top box) magaddal kell vinned az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, vagy szükség esetén cserélik.

Felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, a beüzemelés során kollégánk átveszi tőled.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?

Fontos!

Előfordulhat, hogy az új telephelyen nem adottak ugyanazok a műszaki feltételek, amelyek a meglévő szolgáltatásokhoz szükségesek. Ebben az esetben egyedileg kerül megállapításra, hogy az áthelyezés esetleges csomag- vagy technológiamódosítással hogyan valósulhat meg.

Hol intézheted az átírást?

rendeles_szemelyesen.svg

Személyesen, időpontfoglalással

Üzletkereső
ico_1400_84x84.svg

Telefonon a 1400-s telefonszámon

hívom
ico_kiegeszito_szolgaltatasok_84.svg

Add meg elérhetőségedet, visszahívunk

Megadom

Jelezd nálunk költözési szándékodat.

A gördülékeny áthelyezés érdekében a költözés előtt kb. 1-2 héttel keress meg minket a fenti elérhetőségek egyikén.

Válaszd ki az új címen elérhető szolgáltatásokat.

Még az egyezetetés során ellenőrizzük, hogy az új címen elérhető-e a jelenlegi szolgáltatásod:

  • Ha ugyanazok a díjcsomagok érhetők el: változatlan feltételekkel tudod áthelyeztetni a szolgáltatásaidat, azaz változatlan minőségben és áron használhatod.
  • Csak kisebb díjcsomag érhető el: Ha kéred, ilyenkor is bekötjük az elérhető szolgáltatást, de lehetőséged van az áthelyezéstől elállni is. Ilyenkor a régi címen tovább szolgáltatunk, melyet lemondhatsz.
  • Ha nem tudunk szolgáltatást biztosítani az új címen: akkor a szolgáltatás átírása vagy lemondása közül választhatsz.

Időpontot egyeztetünk.

Kollégánk telefonon fog megkeresni, hogy mikor alkalmas számodra a szolgáltatás beszerelése.

Az új címen bekötjük, a régi címen pedig megszüntetjük a szolgáltatást.

Amennyiben nincs műszaki akadálya az áthelyezésnek, kollégáink 30 napon belül létesítik a szolgáltatást az új telephelyen.

Bekötéskor műszaki kollégánk újra ellenőrzi az elérhető szolgáltatásokat, majd beszereli a helyszínen elérhető és kért szolgáltatást. Ezzel egyidejűleg a régi címen megszűnik a szolgáltatás.

Meglévő szolgáltatásaidhoz használt eszközeidet (pl. modem, set top box) magaddal kell vinned az új otthonodba, ahol kollégáink beüzemelik, vagy szükség esetén cserélik.

Felvétel opciós IPTV-előfizetés esetén a vevőegységedre rögzített felvételeid megmaradnak (csak abban az esetben, ha IPTV-előfizetésed volt és az új címen is IPTV-előfizetést választottál). Azokat az eszközöket, melyekre az új lakásban nem lesz szükséged, a beüzemelés során kollégánk átveszi tőled.
Egyéb esetben mit kell tennem az eszközeimmel költözéskor?

Költözés esetén ne felejtsd el mobil szolgáltatásod számlázási címét átíratni az új címre!

Hol intézheted az átírást?

rendeles_szemelyesen.svg

Személyesen, időpontfoglalással

Üzletkereső
ico_1400_84x84.svg

Telefonon a 1400-s telefonszámon

hívom
ico_kiegeszito_szolgaltatasok_84.svg

Add meg elérhetőségedet, visszahívunk

Megadom

Jó, ha tudod!

Annak érdekében, hogy számláidat mindig időben, és tartózkodási helyedtől függetlenül megkapd, javasoljuk, hogy regisztrálj az Elektronikus számla szolgáltatásunkra vagy a Díjnet oldalára.

Mi lesz a telefonszámmal?

Az áthelyezés során lehetőség van arra, hogy a régi szám megtartásra kerüljön. Abban az esetben, ha az áthelyezés másik primer körzetbe történik, nem tudjuk biztosítani a hívószám megtartását. Ilyenkor a régi számon egy tájékoztató bemondással informálhatók a hívó felek a számváltozásról az áthelyezést követő időszakban.

Mikor nem vehető igénybe az áthelyezés?

  • Az áthelyezés díjtartozás esetén nem vehető igénybe. Díjtartozásnak minősül minden lejárt beérkezési határidejű befizetetlen számla.
  • Előfordulhat, hogy az új telephelyen nem adottak ugyanazok a műszaki feltételek, amelyek a meglévő szolgáltatásokhoz szükségesek. Ebben az esetben egyedileg kerül megállapításra, hogy az áthelyezés esetleges csomag- vagy technológiamódosítással hogyan valósulhat meg.